شناسهٔ خبر: 21595625 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

تمهیدات اورژانس و آتش‌نشانی برای تشییع پیکر شهیدحججی

71421

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران به تشریح تمهیدات این سازمان برای مراسم تشییع پیکر شهید حججی پرداخت و از حضور 90 نیروی امدادی و 31 دستگاه خودروی امدادی در محدوده برگزاری مراسم خبر داد.

صاحب‌خبر -

سیدجلال ملکی در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد تمهیدات سازمان آتش‌نشانی برای تشییع پیکر شهید محسن حججی اظهار کرد: سازمان آتش‌نشانی تهران تمام تلاش و توان خود را برای تأمین امنیت این مراسم به کار می‌بندد و علاوه بر اینکه 130 ایستگاه آتش نشانی مانند همیشه در حالت آماده باش هستند، 31 دستگاه خودروی سبک، سنگین و موتورسیکلت نیز در محدوده برگزاری مراسم حضور پیدا می‌کنند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران تاکید کرد: همچنین 90 نفر از نیروهای عملیات آتش‌نشانی در کنار تعدادی از مدیران از ساعت 8:30 فردا چهارشنبه در 25 نقطه، حدفاصل میدان شهدا تا میدان خراسان در خیابان 17 شهریور و اطراف محل مستقر می‌شوند تا اوضاع ایمنی منطقه تحت کنترل باشد.

ملکی اضافه کرد: این تدابیر تا پایان مراسم و عادی شدن رفت و آمد ادامه خواهد داشت و مانند همیشه از مردم تقاضا داریم که همکاری خوبی با نیروهای امدادی و آتش‌نشانی داشته باشند و در صورتی که اتفاقی پیش آمد، خونسردی خود را حفظ کنند و پس از دور شدن از محل حادثه، آن را به 125 و یا نیروهای مستقر در محل اطلاع بدهند.

تمهیدات اورژانس برای مراسم تشییع شهید حججی

اسماعیل فراهانی معاون فنی و عملیات اورژانس تهران تمهیدات اوراژانس نیز در گفت و گو با ایسنا در مورد تمهیدات اورژانس تهران برای برگزاری مراسم تشییع پیکر شهید محسن حججی اظهار کرد: با توجه به برگزاری مراسم، اورژانس تهران تمهیدات ویژه‌ای برای آن در نظر گرفته و بر این اساس 10 دستگاه موتورلانس، 8 دستگاه آمبولانس، 2 دستگاه اتوبوس آمبولانس و خودروی فرماندهی ارتباطات عملیات در محدوده برگزاری مراسم مستقر می‌شوند.

معاون فنی و عملیات اورژانس تهران با اشاره به اینکه پایگاه‌های اطراف محدوده برگزاری مراسم فردا در آماده‌باش هستند اضافه کرد: همچنین با بیمارستان‌های همجوار محدوده برگزاری مراسم هماهنگی‌های لازم صورت گرفته و علاوه بر آن پایگاه اورژانس هوایی نیز در آماده‌باش قرار دارد تا در صورت نیاز، خدمات ارائه شود.

وی اضافه کرد: نیروهای اورژانس از ساعت 7 صبح فردا تا پایان مراسم در محدوه برگزاری مراسم مستقر می‌شوند.

انتهای پیام

نظر شما