شناسهٔ خبر: 21595600 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

ولایتی در جمع خبرنگاران:

آمریکا پشت صحنه و اسرائیل توی صحنه همه‌پرسی کردستان قرار دارند/ بارزانی باید بداند که مردم کرد به صلاح‌الدین افتخار می‌کنند نه به نتانیاهو

رئیس هیأت مؤسس دانشگاه آزاد با بیان اینکه کردستان عراق قطعاً جزئی از عراق است، گفت: مردم شریف کرد با این تبعیض مقابله می‌کنند.

صاحب‌خبر -

 به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، علی‌اکبر ولایتی رئیس هیأت‌ مؤسس دانشگاه آزاد در حاشیه مراسم رونمایی از سامانه علم‌سنجی و پژوهش‌یار در بیمارستان فرهیختگان در جمع خبرنگاران در رابطه با همه‌پرسی کردستان عراق گفت: کار غیرقانونی و بی‌ارزشی بود که نتیجه مثبتی ندارد، بلکه منجر به آشفتگی سیاسی در منطقه می‌شود.

وی افزود: بارزانی از مدت‌ها پیش نشان داده بود که با صهیونیست‌ها اتصال دارد و از فلسطین و سردار بزرگ کرد صلاح‌الدین درس نگرفته ولی باید بداند که مردم کرد به صلاح‌الدین افتخار می‌کنند نه به نتانیاهو.

ولایتی ادامه داد: تبعیض و ظلم در این مسئله مشخص است و رژیم ننگین منفور آنها با این کار سقوط سیاسی خود را آغاز کرد، زیرا مردم شریف کرد زیر بار این ننگ نمی‌روند.

رئیس هیأت مؤسس دانشگاه آزاد گفت: حتی مشخص نیست که رفراندوم آنها چقدر صحت داشته باشد و آنچه تحمیل شود، قابل قبول نیست.

وی افزود: شخص مبارزی مانند مرحوم عشقی در رأس مبارزان ضد بیگانه بوده ولی اینها به اسرائیل وابسته‌اند.

ولایتی با بیان اینکه کردستان عراق بخشی از عراق است، گفت: مردم عراق در برابر این مسئله ساکت نمی‌نشینند و در مقابل چنین انحراف نفرت‌آوری می‌ایستند، بارزانی یا باید دست بردارد یا مردم عراق با وی مقابله می‌کنند.

رئیس هیأت مؤسس دانشگاه آزاد اظهار داشت: آمریکایی‌ها پشت صحنه و اسرائیلی‌ها توی صحنه این قضیه هستند زیرا از داعش نتیجه‌ای ندیدند و حالا روبه ایجاد نفرت در میان مسلمانان آورده‌اند که قطعاً شکست‌خورده است.

انتهای پیام/

نظر شما