شناسهٔ خبر: 21595537 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

در بازدید از پروژه قطار شهری کرمانشاه مطرح شد:

آغاز اولین پارت بتن‌ریزی لاینیگ در تونل قطارشهری کرمانشاه

کرمانشاه- اولین پارت بتن‌ریزی در تونل‌های قطارشهری از امروز آغاز شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سعید سلیم ساسانی امروز سه شنبه در جریان بازدید اعضای شورای شهر و رسانه های استان از تونل پروژه قطر شهری کرمانشاه گفت: در اجرای تونل، قرار است ظرف چند ماه آینده، بحث خاکبرداری، دسترسی از جوانب به ایستگاه و... را شروع کنیم.

وی افزود: در تونل فاز یک، ما کار را از ۵ قطعه آغاز کردیم و امروز در قطعه یک خوشبختانه کار اسمبل و راه اندازی این قالب به پایان می رسد و  اولین پارت بتن ریزی لاینیگ را خواهیم داشت و برای اولین بار در تونل‌های قطار شهری بحث لاینیگ و بتن ریزی قطار شهری آغاز می‌شود.

مدیرعامل قطارشهری کرمانشاه تصریح کرد: ظرف ۳ مرحله، خاکبرداری و تحکیم تونل‌ها انجام می شود و خوشبختانه تاکنون بدون هیچ مشکلی کار را در ۲۴ ساعت شبانه روز پی گیری کردیم و همین فعالیت در نیمه های شب نیز با همین مقیاس دنبال می‌شود.

وی افزود: در جریان این اقدامات ما کمترین مزاحمت و درگیری را برای شهروندان در جریان ترافیک ایجاد کردیم که ناشی از برنامه ریزی دقیقی است که سعی کردیم داشته باشیم.

استفاده از ۸۵ درصد نیروی بومی برای احداث تونل قطارشهری کرمانشاه

حسین یزدان پناه، سرپرست کارگاه شرکت جهاد نصرنیز از آغاز بتن ریزی لاینیگ در این پروژه خبر داد و گفت: در این پروژه ۸۵ درصد نیروهای بکارگیری شده بومی بوده و این افتخار ما است.

وی افزود: ما از نیروهای بومی از حفاری تا سایر مراحل استفاده کردیم که خود این موضوع بازار کاری برای استان به وجود آورده است و برای تسریع در پروژه در تمام ساعات شبانه روز نیز پروژه را تعطیل نکردیم.

نظر شما