شناسهٔ خبر: 21595403 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

بارش باعث آبگرفتگی معابر و افزایش آب رودخانه های گلستان شد

صاحب‌خبر -

صادقعلی مقدم روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه این بارش ها مشکل حادی در استان ایجاد نکرد، افزود: به منظور احتیاط بیشتر و جلوگیری از حوادث ناگوار برای شهروندان، با توجه به طغیان رودخانه زیارت در جنوب شهر گرگان، مسیر ناهارخوران به این روستا توسط نیروهای راهداری و هلال احمر و پلیس راهور برای ساعاتی مسدود شده بود که هم اکنون این جاده باز بوده و تردد در آن برقرار است.
وی یادآور شد: در سایر بخش ها و محورهای مواصلاتی استان نیز گزارش خاصی در خصوص خرابی و مسدود شدن راه ها نداشتیم و تمامی محورهای مواصلاتی گلستان باز و تردد در آنها جریان دارد.
مقدم در خصوص اینکه گفته شده چهار واحد مسکونی در سطح شهر گرگان براثر این بارش تخریب شده نیز گفت: این مساله در دست بررسی است.
وی اضافه کرد: این بارش ها در حدی نبوده که باعث تخریب واحدهای مسکونی شود و آبگرفتگی معابر و بالا آمدن آب رودخانه ها نیز در پی بارش های رگباری مساله نامتعارفی نیست.
وی در خصوص وضعیت جوی استان گفت: شرایط ناپایدار جوی تا پایان هفته جاری براساس آخرین نقشه ها و الگوهای هواشناسی در استان استقرار خواهد داشت و هشدارهای لازم در این خصوص داده شده است.
شب گذشته، علیرضا صیاد معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان گلستان از تخریب چهار واحد مسکونی براثر باران شدید در گرگان خبر داده بود.
هوای گرگان مرکز استان گلستان هم اینک نیمه ابری است.
3014/1648
خبرنگار: مجید میهن دوست ** انتشار: پری سالارنیا

انتهای پیام /*

نظر شما