شناسهٔ خبر: 21595278 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

آموزه‌های ما در دوران دفاع مقدس برگرفته از عاشوراست

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه: همه آموزه‌های ما در دوران دفاع مقدس از عاشورا و کربلا بوده و همه پیروزیهایمان را مدیون همین فرهنگ هستیم و این فرهنگ و تفکر می‌تواند در حل همه مسائل اجتماعی و در پیشبرد همه عرصه‌ها اثر بخش باشد.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما؛ سردار نقدی در مراسم تقدیر از ۱۲ هنرمند نامی دفاع مقدس در سالن همایش‌های سازمان سینمایی افزود: آنچه باعث شد ملت ایران بتواند در انقلاب اسلامی با دستان خالی پیروز شود، در دوران دفاع مقدس مقابل قدرت‌های شرق و غرب بایستد و در طول ۴ دهه بتواند دشمنانشان را دفع کند، مرهون فرهنگ عاشورا و کربلاست.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تفکر عاشورایی به معنای فداکاری برای تحقق حقیقت دقیقا در مقابل تفکر لیبرالی لذت گرایی و غربی حاکم است که به ما هم القاء می‌شود و می‌بینیم که برخی به زندگی‌های آنچنانی و لذت گرایانه میل پیدا کرده اند.

سردار نقدی افزود: امروز دشمن همه تلاشش را می‌کند تا این تفکر انسان ساز، معجزه ساز و روشنی بخش را از ما بگیرد و زمانی که از نبرد نظامی نا امید شدند به جنگ فرهنگی رو آوردند.

وی ادامه داد: امروز ۲۷۰ شبکه رادیو تلویزیونی با پول‌های آمریکا، انگلیس و اسرائیل به زبان فارسی علیه ایران فعالیت می‌کنند تا این فرهنگ را از مردم ما بگیرند.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  خطاب به سینماگران گفت: ما خودمان با پول خودمان به آن‌ها کمک نکنیم و فیلمی نسازیم که ملتمان را فقیر، ضعیف و ناتوان جلوه دهد، به قدر کافی دشمنان علیه ایران کار می‌کنند، کسی هم بیاید از این فرهنگ دفاع کند.

خبر تکمیل می‌شود...

نظر شما