شناسهٔ خبر: 21594931 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: بنیاد ملی نخبگان | لینک خبر

با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری/

رویداد فناورانه شرکت‌‌های دانش‌بنیان ایرانی در گرجستان برگزار می‌شود

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ B2B FORUM محصولات فناوری ایران عنوان نخستین رویداد فناورانه ایران در گرجستان است. این رویداد به منظور استفاده حداکثری از توان شرکت های فناور و دانش بنیان از بخش های مختلفی تشکیل شده است تا متناسب با نیاز و ظرفیت شرکت ها برنامه ریزی برای حضور آنها در این رویداد انجام شود.

مذاکرات تجاری، بخش اصلی و عرضه فناوری سه بخش مهم این رویداد هستند که در بخش اصلی سازمان‌های حمایتی، توسعه فناوری ایران و گرجستان و همچنین شرکت‌های علاقمند به نمایش محصولات در وسعت بیشتر حضور دارند. در بخش مذاکرات تجاری فضا برای نمایش استند،کاتالوگ و یک میز B2B جهت انجام مذاکرات تجاری بر اساس حوزه فعالیت شرکت متقاضی در اختیار متقاضیان قرار داده می شود، تعداد جلسات بر اساس استقبال شرکت‌های گرجستانی بین 1 الی 3 جلسه  خواهد بود.

همچنین در بخش عرضه فناوری یک میز و فضایی جهت نمایش استند و کاتالوگ معرفی محصولات در اختیار متقاضی قرار می‌گیرد و در مدت 2 روز برپایی نمایشگاه بر اساس هماهنگی‌های صورت گرفته بیش از 300 شرکت خصوصی و دولتی گرجستان از این نمایشگاه و محصولات بازدید می‌کنند.

حوزه‌های اصلی نمایشگاه محصولات مرتبط با زیست فناوری، فناوری ساخت و ساز، تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی، انرژی‌های نو، فناوری اطلاعات و ارتباطات، برق و الکترونیک،  فناوری‌ نانو، کشاورزی، محصولات دارویی و پزشکی است. محل برگزاری نمایشگاه و جلسات رو در رو، در سالن همایش‌های هتل BILTMORE واقع در مرکز شهر تفلیس بوده و این رویداد 26 و 27 مهرماه سال جاری برگزار می شود. حمایت از این رویداد براساس آئین نامه های حمایتی کریدور توسعه صادرات و تبادل فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری است.

نظر شما