شناسهٔ خبر: 21594584 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رونق فروش پرچم های سپیدرود

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایر نا ، تیمهای فوتبال سپیدرود رشت و استقلال تهران از ساعت 16 و 15 دقیقه عصر امروز(سه شنبه) در هفته هشتم رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور جام خلیج فارس، در ورزشگاه شهید عضدی رشت به دیدار هم خواهند رفت.
با توجه به این امر، فروش پرچم های دو تیم سپیدرود رشت و استقلال تهران در خیابان های مجاور ورزشگاه شهید عضدی رشت رونق گرفته و طرفداران علاوه بر تهیه بلیت ، پرچم تیم مورد علاقه خود را نیز خریداری می کنند.
به غیر از پرچم ، فروش وسایلی همچون پیشانی بند ، مچ بند ، کلاه و شیپور مخصوص دو تیم سپیدرود و استقلال تهران نیز رونق دارد و علاوه بر آن ، بازار اغذیه فروشهای دوره گرد نیز امروز سکه است .
بلیت فروشی این بازی نیز از دقایق پیش آغاز شده و هم اینک استقبال خوبی از این مسابقه از سوی تماشاگران انجام و تعداد کثیری در صف تهیه بلیت قرار دارند.
با توجه به اینکه بخشی از ورزشگاه شهید عضدی رشت در حال مرمت و بازسازی است و حدود پنج هزار بلیت برای این بازی مهم در نظر گرفته شده ، طرفداران متعصب تیمهای سپیدرود و استقلال تهران با حضور در صف ، مترصد تهیه بلیت هستند تا به ورزشگاه رفته و بازی را از نزدیک نظاره گر باشند.
همچنین مسئولان هیات فوتبال استان گیلان از تماشاگران و طرفداران دو تیم که قادر به تهیه بلیت نیستند ، تقاضا کرده که در منزل و از شبکه های سوم و باران این بازی را تماشا کنند.
تا پایان هفته هفتم رقابت های فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور، تیم سپیدرود رشت با کسب هشت امتیاز در مکان هشتم و تیم استقلال تهران با کسب پنج امتیاز در مکان شانزدهم جدول رده بندی قرار دارند.
در رقابت های فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور جام خلیج فارس ، 16 تیم به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یک گروه با هم رقابت دارند.
خبرنگار: حسین مجرد **انتشار دهنده: بابایی
7285 /6030

انتهای پیام /*

نظر شما