شناسهٔ خبر: 21593088 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

پلمپ 5 باشگاه ورزشی متخلف در استان اردبیل

پنج باشگاه ورزشی متخلف در سطح استان اردبیل پلمپ شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،بهنام بهشتی دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان اردبیل در کارگاه پیشگیری از اعتیاد با رویکرد مبارزه با دوپینگ در سالن رضازاده اردبیل اظهار داشت: اعتیاد و دوپینگ خطری است جدی که ظرفیت و توانمندی جوانان را از بین می‌برد و جامعه را از وجود نیروی انسانی توانمند محروم می‌سازد.

وی گفت: با توجه به ضرورت و نیازهای آموزشی استان در این حوزه، تمهید مقدمات برگزاری چنین کارگاه‌هایی در سطح استان با پیشنهاد و تدابیر دبیرخانه شورا و مشارکت اداره کل ورزش و جوانان استان صورت گرفته است تا اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی لازم در این زمینه انجام شود.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان اردبیل بیان کرد: هدف اصلی از برگزاری این کارگاه، دانش‌افزایی مدیران باشگاه‌های ورزشی، مربیان فعال و ورزشکاران در راستای پیشگیری از اعتیاد و مصون‌سازی جامعه ورزشکاران و محیط‌های ورزشی است.

بهشتی از پلمب پنج باشگاه ورزشی متخلف در سطح استان از ابتدای امسال تاکنون خبر داد و افزود: هر روز مواد جدید نیروزا به بازار مصرف وارد می‌شود که ضروری است مربیان و ورزشکاران رشته‌های ورزشی مختلف آشنایی و اشرافیت کاملی به این گونه مواد و مضرات آنها داشته باشند.

 

انتهای پیام/ع

پلمپ باشگاههای ورزشی متخلف در استان اردبیل

 

نظر شما