شناسهٔ خبر: 21592429 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

چهار تروریست در درگیری با نیروهای امنیتی پاکستان کشته شدند

صاحب‌خبر -

به گزارش روز سه شنبه ایران از روابط عمومی ارتش پاکستان، سپاه مرزی بلوچستان این عملیات را انجام داده است.
بر اساس این اطلاعیه، 24 مظنون، از جمله یک مظنون بمبگذاری انتحاری وابسته به فرقه تروریستی' گروه جهنگوی'در منطقه 'دره مراد جمالی 'دستگیر شده اند.
بر اساس این اطلاعیه، تروریست های به هلاکت رسیده در عملیات تروریستی انفجار خطوط راه آهن و انهدام خطوط انتقال برق فعالیت می کردند.
در عین حال، ژنرال قمر جاوید باجوا فرمانده ارتش پاکستان به شهروندان این کشور قول داده است که برای بازگرداندن صلح و حاکمیت قانون در کشور تلاش کند.
فرمانده ارتش گفته است که برخی افراد و سازمان های متخاصم از خارج کشور تلاش می کنند کشور را بی ثبات سازند.
به گزارش ایرنا پاکستان ماه های اخیر اعلام کرد که مبارزات سخت این کشور علیه تروریست باعث شده تا عناصر شبکه حقانی به خاک افغانستان بگریزند و اکنون هرگونه مبارزه با این گروه باید در داخل خاک افغانستان و از سوی نیروهای این کشور یا نیروهای مستقر در آنجا انجام شود.
در جریان عملیات ارتش پاکستان در مبارزه با تروریسم، یکشنبه هفته جاری نیز دست کم سه مظنون عملیات تروریستی از سوی ارتش پاکستان به هلاکت رسیدند.
مناطق قبایلی پاکستان از هفت منطقه به نام‌های خیبر، کرم، باجوژ، میمند، اورکزی، وزیرستان شمالی و وزیرستان جنوبی و شش منطقه سرحدی به نام' دره اسماعیل خان، بنو، کوباث، لکی مروت، پیشاور و ثانک ' تشکیل می‌شود.
آساق *** 6125*** سیدبهادر حسینی**انتشاردهنده: 1577**حسن حسین زاده

انتهای پیام /*

نظر شما