شناسهٔ خبر: 21592307 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

در صحن علنی مجلس مطرح شد؛

قاضی پور خطاب به لاریجانی:برای تعامل با دولت خودکشی سیاسی می کنید

نماینده مردم ارومیه با انتقاد از عدم اعلام وصول سوال از رئیس جمهور پیرامون موسسات مالی و اعتباری خطاب به لاریجانی گفت: شما برای تعامل با دولت خودکشی سیاسی می کنید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، در جلسه علنی روز دوشنبه مجلس شورای اسلامی، نادر قاضی پور نماینده مردم ارومیه در تذکری گفت: سپرده گذاران موسسات مالی و اعتباری ورشکسته مقابل قوه قضائیه تجمع کردند.

وی با اشاره به تهیه سوال از رئیس جمهور در مورد عملکرد موسسات مالی و اعتباری گفت: یا سوال ما را اعلام وصول کنید و یا رئیس جمهور به مجلس آمده و در خصوص این موسسات گزارشی ارائه دهد.

قاضی پور خطاب به لاریجانی اظهار داشت: شما برای تعامل با دولت خودکشی می کنید، اما دولت باید به حق و حقوق مردم توجه کند.

عضو فراکسیون کارگری مجلس اظهار داشت: شما به کارگران هپکو و آذرآب حقوق ندادید، اما آنها را کتک زدید.

وی همچنین از عدم اجرای قانون بیمه شخص ثالث انتقاد کرد.

در ادامه علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلای در پاسخ به این تذکرات گفت: برای حل مشکل بیمه شخص ثالث جلساتی با ستاد کل نیروهای مسلح برگزار شده است.

وی ادامه داد: در مورد موسسات مالی و اعتباری نیز از زمانی که جنابعالی و آقای وقف‌چی پیگیری کردید، دکتر پزشکیان جلساتی را برای حل این مشکلات برگزار کرد. معلوم شد باید قوه قضائیه، وزارت اقتصاد و بانک مرکزی هماهنگی هایی انجام دهند تا برخی اموال آزاد شده و به فروش برسد، تعهدی که از سوی نهادها داده شده بود پیگیری شده و به نتایجی نیز دست یافته ایم.

نظر شما