شناسهٔ خبر: 21592065 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

اشتراک برق موقت و رایگان ویژه هیئات مذهبی

مدیر عامل شرکت توزیع برق قم گفت: هیئات مذهبی برای تامین برق مورد نیاز تکایا و حسینیه‌ها با مراجعه به مناطق چهارگانه برق نسبت به درخواست اشتراک رایگان اقدام کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛آهنین پنجه،مدیر عامل شرکت توزیع برق قم ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام سوگواری سالار شهیدان اظهار کرد: از اماکن و هیئت‌ها تقاضا داریم به منظور حفظ ایمنی عزاداران ضمن رعایت فاصله جانبی و ارتفاع در برپایی چادرها و تکیه‌ها با شبکه‌های برقی، از تجهیزات استاندارد و بدون ایراد فنی استفاده کنند تا از بروز حوادث ناگوار جلوگیری شود.


وی افزود: هیئات مذهبی می‌توانند به منظور تامین برق مورد نیاز تکیه‌ها و حسینیه‌ها با مراجعه به مناطق چهارگانه برق نسبت به درخواست اشتراک رایگان و موقت اقدام کنند.

  آهنین پنجه خاطرنشان کرد:تا پایان مردادماه سال جاری بیش از 44 کیلومتر شبکه فشار متوسط احداث شده است از این عدد 38.5 کیلومتر شبکه هوایی و 5.7 کیلومتر شبکه زمینی احداث شده است.


مدیر عامل شرکت توزیع برق قم عنوان کرد: بیش از 21 کیلومتر شبکه‌های هوایی و زمینی احداث شده که از این مقدار 17 کیلومتر در بخش شبکه‌ها هوایی و چهار کیلومتر نیز به صورت شبکه زمینی احداث شده است.


وی بیان کرد : هزار و 961 دستگاه چراغ روشنایی معابر در سطح استان نصب شده است و در مجموع تعداد چراغ های روشنایی معابر بالغ بر 95 هزار و 188 است.


آهنین پنجه گفت:در مدت 5 ماه نخست امسال بیش از 6 هزار و 404 مشترک جذب کردیم که 5 هزار و 23 انشعاب به بخش خانگی، 689 انشعاب به بخش عمومی، 47 انشعاب به بخش کشاورزی، 116 انشعاب به بخش صنعتی و 827 انشعاب به سایر مصارف اختصاص می‌یابد.


مدیر عامل شرکت توزیع برق قم  افزود: در سال گذشته پیک مصرفی 702 مگاوات بود که در سال جاری 6.8 درصد افزایش داشته است.


وی در پایان خاطرنشان کرد: به منظور خدمت رسانی مطلوب به مشترکین تعداد دو منطقه برق در سطح استان اضافه شد.

انتهای پیام/ش

هیئات مذهبی قم از برق رایگان بهره مند می شوند

نظر شما