شناسهٔ خبر: 21591909 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

آرش آقابیگ در گفتگو با مهر:

«خوک» به جاده رسید/ آغاز ضبط «مصادره» و «شاه‌کش» از هفته بعد

به گفته آرش آقابیگ مدیر جلوه های ویژه میدانی، فیلمبرداری فیلم «خوک» در حوالی اتوبان قم ادامه دارد.

صاحب‌خبر -

آرش آقابیگ مدیر جلوه های ویژه میدانی آثار سینمایی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره جدیدترین فعالیت های خود گفت: قرار است به زودی در فیلم سینمایی «مصادره» به کارگردانی مهران احمدی به کار بپردازم که این فیلم از حدود یک هفته دیگر در کشور ارمنستان کلید می خورد البته بخشی از فیلم هم در تهران روایت می شود.

وی افزود: در فیلم «مصادره» یک سری اتمسفرسازی مثل ساخت صحنه های باران و برف داریم. درباره عوامل این فیلم هم باید بگویم که فیلمبردار مسعود سلامی است و مهران احمدی و رضا عطاران هم بازیگران آن هستند.

این مدیر جلوه های ویژه آثار سینمایی با اشاره به دیگر اثرش با عنوان «شاه کش» به کارگردانی وحید امیرخانی اظهار کرد: پیش‌تولید این فیلم را که پیشتر «هایلایت» نام داشت از خیلی وقت قبل شروع کرده بودیم و به اتفاق کارگردان و بچه های صحنه به یک سری از ارتفاعات رفتیم تا لوکیشن ها را بازبینی کنیم زیرا داستان این فیلم در یک هتل روایت می شود ولی در فیلم مشخص نمی شود که این هتل در کجا است به همین منظور ما به بازبینی این لوکیشن ها در ارتفاعات توچال پرداختیم.

آقابیگ بیان کرد: ۷۰ درصد از این فیلم در یک دکور ضبط می شود که ما این دکور را در یک سوله در تهران ساختیم و شبیه سازی آن حدود یک ماه زمان برد. این را هم باید بگویم که از آنجایی که قرار است ما یک سری کارهای ارتباطی در این مکان انجام دهیم این کار از دشواری هایی برخوردار بود. این فیلم هم یک هفته دیگر کلید می خورد که طراح صحنه محسن نصراللهی، علی قاضی فیلمبردار و سعید مقدسی صدابردار آن است.

این مدیر جلوه های ویژه میدانی توضیح داد: این روزها در فیلم سینمایی «خوک» به کارگردانی مانی حقیقی نیز فعالیت می کنم که یکی از مکان های فیلمبرداری آن در اتوبان قم است.

وی در پایان گفت: ما یک سری کارهای مینیاتوری برای این کار انجام دادیم برای مثال در قسمتی از آن می بینیم که یک استکان در دست بازیگر می شکند.

نظر شما