شناسهٔ خبر: 21591855 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

متئو: به بارسلونا گل بزنم به کوری چشم مدیرانش خوشحالی می‌کنم!

R1015163/P35350/S3,28/CT10

دفاع راست سابق تیم فوتبال بارسلونا می‌گوید اگر در لیگ قهرمانان اروپا به این تیم گل بزند، نه تنها خوشحالی خواهد کرد بلکه این کار را به شیوه‌ای خاص انجام خواهد داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، یکی از بازیکنان فصل گذشته بارسلونا که در تابستان امسال مورد بی‌مهری مدیران این باشگاه واقع شد، دفاع راست این تیم ژرمی متئو بود که با فسخ قراردادش مجوز گرفت به عنوان بازیکن آزاد آبی‌و‌اناری‌های کاتالونیا را ترک کند و به اسپورتینگ لیسبون ملحق شود.

فرداشب (چهارشنبه) متئو این فرصت را دارد که برای اولین بار روبه‌رو تیم سابقش بایستد زمانی که نماینده پرتغال در هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا از بارسایی‌ها پذیرایی می‌کند.

او در آستانه این بازی مصاحبه‌ای با نشریه مارکای اسپانیا انجام داد و در آن در پاسخ به این سؤال که اگر در بازی فردا شب گلزنی کند، خوشحالی خواهد کرد، گفت: من برای هم‌تیمی‌ها سابقم وهواداران بارسلونا احترام فراوانی قائل هستم اما اگر گلی به ثمر برسانم به کوری چشم بارتومئو (رئیس باشگاه بارسلونا) و روبرت فرناندس (مدیر ورزشی بارسلونا) خوشحالی خواهم کرد چون فکر می‌کنم رفتاری که آنها با من داشتند درست نبود و به همین دلیل به من خیلی سخت گذشت.

مدافع سابق والنسیا که سال 2014 از این تیم به بارسلونا ملحق شد، ادامه داد: برای من حضور در رختکی که در آن ستاره‌هایی مانند بازیکنان بارسلونا حضور داشتند باورنکردنی بود آنها دوستان من هستند و دوست واژه بسیار بزرگی است.

انتهای پیام/

نظر شما