شناسهٔ خبر: 21591820 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

پاسخ سپاهانی ها به احتمال حضور در لیگ قهرمانان آسیا

مدیرعامل باشگاه سپاهان اصفهان به خبر مذاکره فدراسیون فوتبال با این باشگاه برای جایگزینی در لیگ قهرمانان آسیا واکنش نشان داد.

صاحب‌خبر -
به گزارش افکارنیوز،

کمیته مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا، به فدراسیون فوتبال ایران نامه زده است که قطعا جلوی حضور تیم های بدهکاری که شفاف سازی های مالی ندارند را خواهد گرفت. از این رو خطر حذف از رقابت های آسیایی همچنان تیم های پرسپولیس، استقلال تهران، تراکتورسازی و نفت تهران را تهدید می کند. تیم هایی که جواز حضور در مسابقات فصل آینده لیگ قهرمانان را کسب کرده اند اما شکایت های ریز و درشتی که بازیکنان طلبکار خود داشته اند و برای همین این تیمها را در خطر حذف از رقابت های آسیایی قرار داده است.

طبق دستورالعمل کنفدراسیون فوتبال آسیا، سهمیه لیگ برتر ایران با حذف احتمالی آنها تغییر نمی کند و تیم هایی که در جدول رده بندی رقابت های لیگ برتر در رده های پایین تر بوده اند می توانند جایگزین شوند.

از این رو خبرهایی مبنی بر آماده باش فدراسیون فوتبال ایران به تیم های سپاهان اصفهان و ذوب آهن که فصل گذشته توانستند در رده های چهارم و پنجم لیگ برتر قرار بگیرند مطرح شده است.

محسن طاهری مدیرعامل باشگاه سپاهان اصفهان درباره این موضوع گفت: به هیچ وجه چنین مکاتباتی با فدراسیون نداشته ایم. امیدوار هستیم هر چهار تیمی که مجوز حضور در رقابت ها را کسب کرده اند بتوانند در این رقابت ها شرکت کنند. با این حال اگر چنین امکانی برای حضور در بازی های آسیایی برایمان فراهم شود خواهیم توانست از حیثیت فوتبال ایران دفاع کنیم.

وی تصریح کرد: خوشبختانه مشکلات حقوقی باشگاه سپاهان بسیار کم است و مسائل حقوقی مانع از عدم حضورمان در رقابت های بین المللی نمی شود.

 

نظر شما