شناسهٔ خبر: 21591811 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

انتشار چاپ دوم کتاب «شهید کربلا»

کتاب «شهید کربلا» با رویکرد آگاهی‌ زائران و مجاوران حرم مطهر امام رضا(ع) از پیام های عاشورا و قیام امام حسین(ع) برای دومین بار چاپ شد.

صاحب‌خبر -

 انتشار چاپ دوم کتاب «شهید کربلا»به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ حجت الاسلام والمسلمین سید جلال حسینی معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: گفت: این اثر با نگارش محمد باقر پور امینی و با شمارگان 10000 نسخه تجدید چاپ شد و در ایام ماه محرم در اختیار زائران و مجاوران حرم مطهر رضوی قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به اینکه در این کتاب مطالبی در رابطه با چگونگی حرکت امام حسین(ع) به سوی مکه و کوفه و شیوه شهادت سید الشهدا(ع) و 72 تن از یارانش در صحرای کربلا ارائه شده است، افزود: بیان بخشی از خطبه‌های زینب کبری(س) و سخنرانی‌های امام سجاد(ع) در کوفه و شام از دیگر مباحث بیان شده در کتاب شهید کربلا است.

معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: موضوعات «تا نینوا»، «شهادت»، «روزی برای ابد»، «خروش یاران»، «حماسه خاندان»، «ثارالله» و «غم غروب» از جمله مباحثی است که در این کتاب به رشته تحریر در آمده است.

وی افزود: عناوینی همچون «واپسین نماز»، «تنهای تنها»، «آخرین وداع»، «مرگ با عزت»، «هیهات مناالذله»، «تیری بر قلب آفتاب»، «آزاده باشید»، «آغشته به خون»، «تشنه لب»، «غارت خیمه ها» و «تاختن بر بدن امام» از دیگر بخش های این کتاب است که خواننده می تواند با مطالعه آن گوشه ای از حادثه کربلا را در ذهن خود تصویر کند.

انتهای پیام// م.م

انتشار چاپ کتاب شهید کربلا از محصولات به نشر

نظر شما