شناسهٔ خبر: 21591775 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

پذیرش خادم افتخاری برای قبور شهدای گمنام در ساوجبلاغ

کانون خبرنگاران نبأ: ستاد نماز جمعه شهرستان ساوجبلاغ برای تسهیل زیارت قبور شهدای گمنام مدفون در مصلی توسط مردم شهید پرور منطقه به پذیرش خادم افتخاری اقدام کرد.

صاحب‌خبر -
به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، وقتی نام شهدا برده می‌شود بی اختیار ذهن‌ها به سمت واژگانی می‌رود که به نهایت نزدیک می‌شوند؛ نهایت ایثار انتهای از خود گذشتگی و مردانگی. و شهدای گمنام مترادفند با این مفاهیم به علاوه غربت و غربت و غربت.
مدتها بود وقتی مردم شریف شهرستان ساوجبلاغ وقتی می‌خواستند برای زیارت قبور شهدای گمنام مشرف شوند با توجه به محدودیت نیروی خادم مستقر در این مکان مقدس، فقط در زمان‌های معینی می‌توانستند به زیارت قبور مطهر شهدا شرفیاب شوند، که خوشبختانه ستاد نمازجمعه شهرستان ساوجبلاغ با یک حرکت آتش به اختیار گونه به پذیرش خادم افتخاری اقدام کرد و اینگونه ولایتمدار شهرستان می‌تواندد، مقبره شهدای گمنام را از ساعت ۸  تا 23 زیارت کنند.
استقبال از خادمی شهدا به قدری بوده است که برای حضور همه آنها ستاد نمازجمعه با کمبود وقت مواجه شده است؛ عموم این افراد هم از جوانان شهر هستند. این حرکت ارزشمند مرهون تلاش‌های حجت‌الاسلام ناطقی، امام جمعه شهرستان و تدابیر مریدی، ریاست محترم ستاد نماز جمعه شهرستان ساوجبلاغ است.
محمدعلی نادعلی

نظر شما