شناسهٔ خبر: 21591744 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: جام‌جم آنلاین | لینک خبر

سنگر سازان بی سنگر در مسابقه فرمانده

مسابقه «فرمانده» با آغاز هفته دفاع مقدس هر روز از رادیو ایران به سمع مخاطبان می رسد. فصل دوم مامان گلی از روز شنبه در شبکه پویا پخش خواهد شد. بازیگر جوان کشورمان عکسی از گریم متفاوت خود در نقش حر بن یزید ریاحی را منتشر کرد. رئیس رسانه ملی در دیدار جانبازان آسایشگاه امام خمینی(ره)با بیان اینکه جانبازان ازسرمایه های نظام هستند، گفت: باید زمینه ای ایجاد شود تا از تجربیات جانبازان در بخش‌های مختلف استفاده شود. همزمان با تاسوعا و عاشورای حسینی و سوگواری سید و سالار شهیدان ابا عبدالله الحسین(ع)، شبکه‌های سیما همراه با عزاداران شده و به انعکاس دلدادگی مردم سراسر ایران می‌پردازند. محمد مهدی طاهری مجری سابق برنامه ثریا بر اثر سانحه رانندگی درگذشت. گروه اقتصاد شبکه ۵ برنامه ای جدید با ساختاری متفاوت برای مخاطبان رسانه ملی تدارک دیده است. این برنامه در مرحله پیش تولید است و پخش آن از اواخر مهر ۹۶ آغاز خواهد شد و علی صادق شیرازی کارگردانی مجموعه را برعهده دارد. در تعطیلات آخر هفته و همزمان با تاسوعا و عاشورای حسینی تلویزیون بیش از 50 فیلم سینمایی را به روی آنتن می برد. فیلم های تلویزیونی و سینمایی روز های زندگی، کربلا; جغرافیای یک تاریخ، یونس و هیهات، شنبه 8 و یکشنبه 9 مهر مصادف با تاسوعا و عاشورای حسینی طبق زمان های اعلام شده به روی آنتن شبکه سه سیما قرار می گیرد. رادیو نمایش همزمان با فرا رسیدن روز آتش نشانی و ایمنی، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای آتش نشان، نمایش «حریق» به کارگردانی آشا محرابی را به روی آنتن رادیو نمایش می برد. دکتر حسین‌ ساری از مدیران باسابقه رسانه ملی است که کارنامه پرباری در تلویزیون دارد. او در راه‌اندازی شبکه‌ قرآن و شبکه پویا، نقش قابل توجهی ایفا کرد و از مدیران مرکز پویانمایی صبا بود. بسیاری از ما قبل از خواب و بعد از بیدار شدن اطلاعات و اخبار را مرور می‌کنیم، به رستوران‌هایی می‌رویم که صفحه‌های پرطرفدار دارند، لباس‌هایمان را به صورت آنلاین سفارش می‌دهیم، ارتباطات و دوستی‌های گسترده، اما کم‌عمق را تجربه می‌کنیم و خلاصه در این چند وقتی که زندگی به دو جهان واقعی و مجازی تقسیم شده، همه چیز تغییر کرده است؛ تقریبا همه آن چیزهایی که در مجموعه سبک زندگی می‌گنجد. مجید شعبان پور رئیس مرکز تولید و فنی سیما از استقرار 3 واحد سیار مجهز به 14 دوربین برای پوشش تصوی

صاحب‌خبر -

به گزارش جام جم آنلاین از شبکه رادیویی ایران، این برنامه با هدف روایت خلاقیت های سالهای دفاع مقدس با حضور حماسه سازان سالهای مقاومت و با شرکت جوانان موفق و نخبه امروز در قالب مسابقه به طرح موقعیت های عملیاتی مختلف سال های جنگ می پردازد.

طرح موقعیت های پدافند، پزشکی و رسانه ای از موضوعات ٤ قسمت گذشته این برنامه است.

پنجمین قسمت مسابقه فرمانده امروز سه شنبه با حضور سردا نبی زاده از فرماندهان جهاد سازندگی و سردار ولی زاده از فرماندهان تخریب به طرح موقعیت های مربوط به جهاد سازندگی در سالهای دفاع مقدس می پردازد.

شرکت کنندگان این برنامه از راویان باغ موزه دفاع مقدس و کارآفرینان موفق هستند.

«فرمانده» امروز ساعت 12:45 به تهیه کنندگی کیانازکاوه ،گویندگی علی رضا تابان و نویسندگی اعظم بهروز و هماهنگی متین السادات فیروزی از گروه فرهنگ و دفاع مقدس از آنتن رادیو ایران پخش می شود.

نظر شما