شناسهٔ خبر: 21591588 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

کشتی گیر کرمانشاهی صاحب مدال برنز مسابقات داخل سالن آسیا شد

به گزارش خبرنگار ایرنا، یدالله محبی کشتی گیر سنگین وزن ایران بود که در مسابقه اول خود به مصاف 'احمد الجامی' کشتی گیر عراقی رفت و توانست با حساب 11 بر صفر

صاحب‌خبر - به گزارش خبرنگار ایرنا، یدالله محبی کشتی گیر سنگین وزن ایران بود که در مسابقه اول خود به مصاف 'احمد الجامی' کشتی گیر عراقی رفت و توانست با حساب 11 بر صفر پیروز و راهی دور دوم شود.
ملی پوش وزن 125 کیلوگرم ایران در رقابت های داخل سالن آسیا دومین دیدار خود را برابر 'داوید مودزمانشویلی' کشتی گیر گرجستانی الاصل و دارنده مدال نقره المپیک و برنز جهان از ازبکستان برگزار کرد و با حساب 2 بر یک شکست خورد.
محبی با توجه به راه یابی کشتی گیر ازبکی به دیدار فینال، راهی گروه بازنده ها شد و با برتری 14 بر 4 مقابل ' فرهاد آناکولوف ' از تاجیکستان به دیدار رده بندی راه یافت.
در دیدار رده بندی برای کسب مدال برنز نیز محبی توانست 10 بر 6 مقابل 'دولت شابانبای' نایب قهرمان آسیا از قزاقستان پیروز و مدال برنز را به گردن بیاویزد.
تیم ملی کشتی آزاد با کسب 3 مدال طلا، یک نقره و چهار برنز بعنوان قهرمانی (از نظر مرغوبیت مدال) پنجمین دوره بازی های داخل سالن آسیا در ترکمنستان رسید.
ارشک محبی در رشته کشتی پهلوانی و حسین کیهانی در ماده دو 3 هزار متر با مانع دیگر ورزشکاران کرمانشاهی حاضر در مسابقات داخل سالن آسیا بودند که به ترتیب صاحب مدال طلا و برنز شدند.
پنجمین دوره بازی های داخل سالن آسیا - اقیانوسیه از 26 شهریور ماه با حضور 49 کشور از قاره های آسیا و اقیانوسیه در ترکمنستان آغاز و تا روز پنجم مهر ادامه خواهد داشت.
کاروان ورزشکاران ایران که به نام شهید مدافع حرم 'محسن حججی' نامگذاری شده نیز با 214 ورزشکار (115مرد و 66 زن ) به این رقابت ها اعزام شده است.
7458/8066 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشار دهنده:علی مولوی

نظر شما