شناسهٔ خبر: 21591474 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

برای شرکت در اجلاس سالیانه تله کام؛

وزیر ارتباطات به کره جنوبی سفر کرد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برای حضور در اجلاس سالیانه تله کام اتحادیه جهانی مخابرات (ITU ) به بوسان کره جنوبی سفر کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، نمایشگاه ITU تله کام کره جنوبی به عنوان معتبرترین رخداد نمایشگاهی حوزه مخابرات در شهر بوسان کره جنوبی با حضور بیش از ۳۲۰ شرکت معتبر حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات و اپراتورهای مخابراتی در قالب بیش از ۳۰ پاویون کشوری از روز گذشته آغاز به کار کرد.

در کنار این رخداد نمایشگاهی، اجلاس سالیانه وزرا، قانونگذاران، سیاست‌گذاران و مقامات عالی‌رتبه‌ حوزه‌ ICT از کشورهای مختلف دنیا نیز برگزار می شود تا کشورها برای همکاری مشترک و اجرای پروژه‌های مختلف برنامه‌ریزی کنند.

از این رو محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات کشورمان نیز برای حضور در این رخداد ارتباطی به کره جنوبی سفر کرد و در جمع چندتن از وزرای حاضر در اجلاس سالیانه تلکام ITU سخنرانی کرد.

مهمترین رخداد نمایشگاهی سالیانه ITU از ۲۵ تا ۲۸ سپتامبر ۲۰۱۷ (سوم تا ششم مهرماه ۹۶) در بوسان کره جنوبی در حال برگزاری است و شرکتهای وابسته به وزارت ارتباطات و شرکت مخابرات ایران در قالب پاویون ایران در این نمایشگاه حضور دارند.

نظر شما