شناسهٔ خبر: 21588511 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رینگ کنارگذر خلخال اجرا می شود

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا ، فریدون بابایی روز سه شنبه در جلسه شورای ترافیک خلخال افزود: برای مطالعات فاز دوم کنار گذر شهر خلخال در جنوب غربی این شهر یک میلیارد ریال از محل اعتبارات تملک دارایی های استان تخصیص یافته و اداره کل راه و شهرسازی استان در حال تهیه طرح و نقشه برای اجرایی شدن این پروژه و کامل شدن رینگ کنار گذر شهر برای سهولت در هدایت خودروهای ورودی به خلخال از سه سمت گیلان ، هشجین ، اردبیل و فیروزآباد است.
وی گفت: با اجرای کنار گذر دوم از انتهای راه خلخال به فیروزآباد تا ابتدای جاده قدیم خلخال به اردبیل به سمت شهرستان کوثر، این مسیر به کنار گذر قبلی شهر که به عنوان قطعه چهار راه اصلی خلخال به فیروزآباد تعریف و عملیات اجرایی آن در حال انجام است اتصال یافته و مسیرهای ورودی به شهر از طریق اتصال این 2 کنار گذر به هم وصل می شوند.
بابایی اظهار کرد: پیشنهاد شهردار خلخال در حذف میدان جانبازان واقع در مسیر خیابان امام خمینی در مرکز این شهر و جایگزینی چهار راه به جای آن تنها در صورت موافقت شورای فنی استان اردبیل قابلیت اجرایی خواهد داشت.
وی با اشاره به پایان کار عملیات اجرایی پروژه بزرگراه خلخال به ازناو گفت: اداره کل راه و شهرسازی باید نسبت به اجرای گاردریل و جدا کننده راه ، همچنین نصب علایم راهنمایی و رانندگی در طول 3.5 کیلومتر مسیر بزرگراه تازه احداث اقدام کند.
فرماندار خلخال با بیان اینکه راه خلخال به پونل به عنوان یکی از باندهای رفت و برگشت مسیر چهار بانده خلخال تا گردنه الماس مورد استفاده قرار خواهد گرفت اظهار کرد: اداره کل راه و شهرسازی استان باید نسبت به اجرای گالری و بهمن گیر در 2 کیلومتر از مسیر بهمن گیر این جاده برای استفاده تمام فصول رانندگان از این جاده اقدام کند.
خلخال در 115 کیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد.
خبرنگار: بهرام نقی زاده ** انتشار دهنده: گیتی طالبی
7119/6018

انتهای پیام /*

نظر شما