شناسهٔ خبر: 21588177 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جهان نیوز | لینک خبر

طلسم هافبک محبوب کی‌روش شکست/ پای ستاره سابق پرسپولیس به گلزنی باز شد +عکس و فیلم

منبع: مشرق

صاحب‌خبر -
به گزارش جهان نيوز؛ لژیونرهای کشورمان در هفته ای که سپری کردیم در تیم‌های خود بازی کردند اما مثل هفته‌های گذشته پرفروغ نبودند. در این میان سعید عزت‌اللهی، هافبک محبوب کی‌روش در تیم ملی پس از مدت‌ها نیمکت نشینی در لیگ برتر در جام حذفی به میدان رفت و در حالی که امیدوار بودیم به قول معروف طلسم بازی نکردن او به پایان برسد اما بازهم در بازی لیگ روی نیمکت نشست. دیگر نکته این هفته گلزنی سروش رفیعی در لیگ قطر بود که این اتفاق در هفته دوم لیگ ستارگان افتاد.
 
عملکرد کامل لژیونرها را در ادامه بخوانید: (فیلم عملکرد لژیونرها)
 
هلند:
آلکمار:
در هفته ششم لیگ هلند تیم‌های آلکمار و اکسلسیور در ورزشگاه آفاس رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی با شکست غیرمنتظره 2 بر صفر تیم میزبان به پایان رسید. علیرضا جهانبخش، ملی‌پوش ایرانی در ترکیب اصلی تیم آلکمار برابر اکسلسیور به میدان رفت و 90 دقیقه بازی کرد.

هیرنفین:
در هفته ششم لیگ اردیویسه هلند تیم هیرنفین که از پنج بازی گذشته صاحب دو تساوی و سه برد پیاپی شده بود میهمان ویلم بود و در پایان با نتیجه 2 بر یک به پیروزی رسید. رضا قوچان‌نژاد، ملی‌پوش ایرانی حضور 87 دقیقه‌ای در ترکیب تیم هیرنفین داشت.
 
یونان:
المپیاکوس:
المپیاکوس در هفته پنجم سوپرلیگ یونان برابر آاِکِ آتن قرار گرفت و سه بر دو شکست خورد. کریم انصاری فرد در این دیدار هم حضور نداشت. پانیونیوس:
پانیونیوس در هفته پنجم سوپر لیگ یونان برابر لاریسا قرار گرفت و چهار بر یک میزبانش را شکست داد. احسان حاج صفی و مسعود شجاعی در ترکیب اصلی تیم میزبان حضور داشتند و 90 دقیقه بازی کردند.
روسیه:
روبین کازان:
از مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی روسیه  روبین کازان در خانه تیم اورنبورگ به میدان رفت و در پایان با نتیجه 2 بر صفر حریفش را شکست داد و راهی مرحله یک هشتم نهایی شد. سردار آزمون در این دیدار از ابتدا در ترکیب تیمش حضور داشت و در دقیقه 66 تعویض شد.
در هفته یازدهم رقابتهای لیگ روسیه تیم های احمد گروژنی و روبین کازان برابر هم قرار گرفتند که طی آن احمد گروژنی یک بر صفر پیروز شد. سردار آزمون و میلاد محمدی در این بازی مقابل یکدیگر قرار گرفتند که البته برتری یاران محمدی رقم خورد. آزمون در دقیقه ۷۶ تعویض شد و از بازی بیرون رفت.
آمکار:
آمکار در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی روسیه میهمان ورونژ بود و پیروزی پرگل 4 بر صفر را جشن گرفت. سعید عزت‌اللهی، ملی‌پوش ایرانی پس از پیوستنش به آمکار برای اولین‌بار در این فصل در ترکیب اصلی تیمش به میدان رفت.
در چارچوب هفته یازدهم لیگ یک روسیه تیم آمکار در حالی که سعید عزت‌اللهی را برای سومین مسابقه پیاپی این فصل و برخلاف دیدار جام حذفی اخیرشان روی نیمکت داشت، میزبان خاباروفسک بود. آمکار که در سه بازی اخیر دو پیروزی و یک شکست داشت و دو پله از قعر جدول فاصله گرفته بود موفق شد با نتیجه ۳ بر صفر خاباروفسک را شکست دهد و با ۱۱ امتیاز در رده یازدهم جدول قرار بگیرد. عزت‌اللهی برای یازدهمین هفته متوالی فرصت بازی در لیگ یک روسیه را پیدا نکرد و مقابل خاباروفسک نیمکت‌نشین بود.
احمد گروژنی:
در مرحله یک شانزدهم جام حذفی روسیه، احمد گروژنی برابر تیم اف‌سی ینیسی قرار گرفت و با سه گل مغلوب میزبانش شد و با این نتیجه از این رقابت ها کنار رفت. میلاد محمدی 90 دقیقه در ترکیب اصلی احمد گروژنی حضور داشت.
در هفته یازدهم رقابتهای لیگ روسیه تیم های احمد گروژنی و روبین کازان برابر هم قرار گرفتند که طی آن احمد گروژنی یک بر صفر پیروز شد. سردار آزمون و میلاد محمدی در این بازی مقابل یکدیگر قرار گرفتند که البته برتری یاران محمدی رقم خورد. آزمون در دقیقه ۷۶ تعویض شد و از بازی بیرون رفت.

بلژیک:
شارلوا:
شارلوا یکشنبه شب در هفته هشتم لیگ یک بلژیک برابر بروژ قرار گرفت و دو بر یک از مهمانش شکست خورد. تک گل شارلوا را کاوه رضایی در دقیقه 77 به ثمر رساند. بازیکن ایرانی 90 دقیقه برای تیمش بازی کرد.
 
 
 
 
اوستنده:
تیم‌های خنک و اوستنده در هفته هشتم لیگ بلژیک به مصاف هم رفتند که در نهایت به تساوی یک - یک بسنده کردند. رامین رضاییان، ملی‌پوش ایرانی در ترکیب اصلی تیم اوستنده در بازی برابر خنک به میدان رفت اما در دقیقه 63 جای خود را به کاپون داد.

سوئد:
اوسترساندس:
در چارچوب هفته بیست و چهارم لیگ سوئد، اوسترساندس که سامان قدوس را در اختیار دارد، در ورزشگاه خانگی خود مقابل مالمو قرار گرفت که در پایان دو تیم به تساوی 2 بر 2 رضایت دادند. اوسترساندس تا دقایق پایانی از مالمو صدرنشین عقب بود که در دقیقه 90 با ضربه پنالتی بازی را به تساوی کشاندند و یک امتیاز گرفتند. قدوس در این دیدار برای تیمش 90 دقیقه بازی کرد.
در هفته بیست و پنجم لیگ سوئد تیم کالمار از اوسترساندس پذیرایی کرد و با کسب پیروزی 2 بر یک مقابل یاران سامان قدوس از جمع تیم‌های انتهای جدولی لیگ برتر سوئد فاصله بیشتری گرفت. سامان قدوس، ملی‌پوش ایرانی تیم اوسترساندس در فهرست 18 نفره بازی برابر آلکمار قرار نداشت.
اسکیلستونا:
در بازی هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر سوئد تیم انتهای جدولی اسکیلستونا در حضور 90 دقیقه‌ای علیرضا حقیقی، دروازه‌بان ملی‌پوش ایرانی میهمان اوربرو بود و با نتیجه 3 بر 2 پیروز شد.
در هفته بیست و پنجم لیگ برتر سوئد تیم اسکیلستونا در حضور 90 دقیقه‌ای علیرضا حقیقی، دروازه‌بان ملی‌پوش ایرانی برابر گوتبورخ با نتیجه یک بر صفر پیروز شد.
پرتغال:
ماریتیمو:
در یکی از بازی‌های هفته هفتم لیگ برتر پرتغال تیم‌های ماریتیمو و ویتوریا گیمارش مقابل هم قرار گرفتند. ماریتیمو که در چهار بازی اخیر به پیروزی رسیده بود امشب هم در حالی که امیر عابدزاده را مثل تمام مسابقات لیگ پرتغال روی نیمکت داشت برابر ویتوریا گیمارش 2 بر یک نتیجه را واگذار کرد.

نروژ:
میوندالن:
در چارچوب هفته بیست و پنجم اوبوس لیگ نروژ تیم‌های میوندالن و آسانه در ورزشگاه ایساچسن به مصاف هم رفتند که سوشا مکانی برای هفتمین بار در این فصل جزو ترکیب بود. میوندالن که در چهار بازی اخیر لیگ دسته دوم نروژ به پیروزی رسیده بود در این دیدار هم با نتیجه 3 بر صفر مقابل آسانه صاحب برد شد و سوشا نیز سومین کلین‌شیت متوالی خود را به ثبت رساند.

آمریکا:
تورنتو:
تورنتو در هفته سی و یکم MLS کاپ در حالی که مهرداد بیت آشور را 90 دقیقه در ترکیب داشت در زمین تیم نیو انگلند با نتیجه 2 بر یک شکست خورد.

لیگ ستارگان قطر:
السد:
در چارچوب هفته دوم لیگ ستارگان قطر تیم السد با بازی 90 دقیقه‌ای مرتضی پورعلی‌گنجی، ملی‌پوش ایرانی برابر  السیلیه به پیروزی 3 بر 2 رسید.
الخور:
در چارچوب رقابت های لیگ ستارگان قطر و در هفته دوم دو تیم الخور و الاهلی به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری 2 بر 0 الخور به پایان رسید. سروش رفیعی زننده یکی از گل های الخور بود.
 
 
 
قطر:
تیم قطر اس سی در هفته دوم لیگ ستارگان که از محمد طیبی، مدافع ایرانی در ترکیب اصلی خود بهره‌مند بود در مصاف با المرخیه به برتری یک بر صفر دست یافت.

لیگ یک قطر:
معیذر - الشمال:
تیم فوتبال معیذر به همراه سیامک کوروشی، مدافع ایرانی خود در هفته اول لیگ دسته اول قطر موسوم به «قطر گاز» به مصاف تیم الشمال که میثم مجیدی، هافبک سابق استقلال را در ترکیب خود دارد، رفت.
این دیدار دربی ایرانی‌های قطر در دسته اول فوتبال این کشور پیروز نداشت و در نهایت بازی با نتیجه تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید.

کره جنوبی:
اف سی سئول:
تیم اف سی سئول در هفته سی و یکم لیگ برتر کره جنوبی موسوم به کی لیگ مقابل تیم پوهانگ استیلرز قرار گرفت که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید. خالد شفیعی، مدافع ایرانی اف سی سئول که هفته گذشته بعد از مدت ها دوری به ترکیب اصلی تیمش برگشته بود در حین بازی مصدوم شد و مجبور به ترک زمین بازی شد. او در این بازی روی نیمکت ذخیره‌ها بود و فرصتی برای بازی پیدا نکرد.

تایلند:
بانکوک یونایتد:
در هفته بیست و نهم لیگ تایلند تیم بانکوک یونایتد که مهرداد پولادی را در اختیار دارد میزبان تیم سوپر پاور ساموت بود که این دیدار با نتیجه 4 بر صفر به سود یاران پولادی به پایان رسید. در این دیدار مهرداد پولادی حتی روی نیمکت هم حضور نداشت.

ایسلند:
IBV:
تیم IBV در هفته بیست و یکم لیگ ایسلند در خانه حریف بازی را با نتیجه 3 بر 2 به بریدابلیک واگذار کرد. شهاب زاهدی، بازیکن سابق پرسپولیس در این دیدار 74 دقیقه در میدان حضور داشت و در دقیقه 31 گل اول تیمش را به ثمر رساند.

 

نظر شما