شناسهٔ خبر: 21587639 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد آنلاین | لینک خبر

نتایج نظرسنجی تلگرامی "اقتصاد آنلاین" منتشر شد

مردم از اینترنت کدام اپراتور راضی‌تر هستند؟

نظرسنجی تلگرامی "اقتصاد آنلاین" از مخاطبان خود نشان داد؛ دارندگان تلفن همراه در ایران از خدمات تلفن و اینترنت اپراتور "ایرانسل" رضایت بیشتری دارند.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصاد آنلاین، شرکت "ایرانسل" با کسب 51 درصد از آرا مخاطبان "اقتصاد آنلاین" در صدر اپراتورهای برتر ارائه دهنده خدمات تلفن و اینترنت همراه قرار گرفت که از رضایت مردمی بیشتری برخوردار است.

اپراتور "همراه اول" هم با اختصاص 34 درصد از آرا مردم رتبه دوم را کسب کرده است.

گفتنی است؛ اپراتور "رایتل" و "تالیا" به ترتیب با کسب 13 و 2 درصد از رضایت مردمی در رتبه‌های بعدی قرار گرفته‌اند.

اینترنت

 

در ادامه برخی از نظرات رسیده به اقتصاد آنلاین در خصوص نارضایتی‌ها از خدمات اینترنت را خواهید خواند؛

*سلام

در رابطه با افزایش قیمت ها توسط ایرانسل

من دیشب میخواستم اینترنت ۱ ساله. ۱۰۰ گیگ خریداری کنم که دیدم از لیست حذف شده است و مجبور شدم ۴۸ گیگ فعلا خریداری کنم به قیمت ۱۲۰۰۰۰ تومان در حالی که ۱۰۰ گیگ به قیمت ۱۷۵۰۰۰ تومان بود

 

*با سلام

عرض من در مورد اینترنت مخابرات

بسته های ۲تا ۵ گیگابایتیو برداشتن فقط ۶ گیگ گذاشتن. کجاست سازمان حمایت از حقوق مصرف کننده که بگه چرا داری زوری حجم اینترنت میفروشی؟آقا من ۲ گیگ لازم دارم یکی به گوش اونا برسونه تو رو خدا  این قدر حقمونو ضایع می کنید

 

*در مورد هزینه اینترنت و به نوعی کلاه برداری شرکت های ایرانی من میخواستم یک نکته ای خدمت شما عرض کنم که من در کشور سوئد و شهر مالمو زندگی میکنم. من اینترنت ١٠٠ مگابایت با حجم نامحدود خریدم که هزینه اون ١٦٠ کرون سوئد یا ١٦ یورو در ماه هست که به تومن چیزی در حدود ۶۵ هزار تومان میشه ناگفته نماند که به من مودم رایگان هم روی خط دادند که هزینه مودم در حالت ازاد چیزی در حدود ٤٠ یورو هست.

 

*سلام ، شرکت پارس آنلاین در ساری در  مناطقی که فیبر نوری وجود داره حداکثر سرعت دو مگابیت یا در واقع ۲۵۶ کیلوبایت ارائه میده با قیمت ۱۶ مگابیت یا همون ۲ مگابایت در خطوط مسی(با توجیح اینکه adsl برای فیبر نوری طراحی نشده) ، حالا هم با حذف بسته ماهی ۲ گیگ کاملا برای ما مغازه دارها که حجم کمی استفاده می کنیم بدون مصرف شده ، جالب اینجاست که مخابرات فقط اینترنت یک منطقه رو به شرکت پارس آنلاین داده و ما حق انتخاب دیگه ای نداریم .

 

*من از یاسوج این کامنت رو میذارم قرار بود از اول مرداد اینترنت با تخفیف به کاربرها داده بشه اما از تخفیف خبری نیست در عوض  برخی شرکت ها با هزار ترفند اینترنت رو به نظر من گرونتر هم کردن. طبق قانون قرار بود کسانی که پهنای باند داخلی استفاده می کنند  هزینه شون بسیار کاهش پیدا کنه ولی اینجا در بویراحمد، شرکت مخابرات هیچگونه تعییری نداده فقط یک کمپین تابستانه راه انداختن که در اون هم پهنای باند داخلی و خارجی از هم تفکیک نشدن

 

*باسلام و احترام

انگار این عمل بصورت هماهنگ انجام شده است

بنده از شرکت آریافون اصفهان ۲ گیگ اینترنت ماهانه با مالیات خریدم ۲۳۰۰۰ تومان!

 

*سلام

 آسیاتک بعد از تغییر قیمت ها هم سرعت ها رو کم کرده، هم تنوع سرویس هاش خیلی کم شده. سرویس ها رو طوری تغییر دادن که هزینش یک مقدار هم از قبل بیشتر میشه. من چند ماه سرعت ۱۰ مگ داشتم اما دقیقا از روزی که تغییر قیمت اعمال شد یک پیام میاد که خط شما ظرفیت این سرویس رو نداره و به ناچار سرعت ۴ مگ گرفتم.

 

*سلام

این مسئله مربوط به فروش اجباری حجم مثل اینکه فراگیر شده

دیروز شاتل برام صورتحساب فرستاده با ترافیک اضافه و البته با هزینه بیشتری

این هم پیام توجیهی شاتل:

"کاربر عزیز:

بر اساس توضیحاتی که در ادامه خدمت شما تقدیم گردیده‌است، پیش فاکتور فوق که مربوط به سرویس دوره بعدی شما است به جای 8 گیگابایت ترافیک پایه، دارای 9 گیگابایت ترافیک پایه خواهد بود."

 

*سلام من از کاربران پارس آنلاین هستم، خبرتون رو خوندم، جالبه بدونید بعد از کاهش قیمت ها پارس آنلاین اقدام دیگه ایی رو هم صورت داده و مقدار حجم ۱۰۰ گیگابایت را از بخش خرید ترافیک اضافه خودش حذف کرده، این یعنی کاربران مجبورند برای خرید صد گیگابایت از دو تا ترافیک ۵۰ گیگابایتی استفاده کنند، خرید یک بسته صد گیگابایتی ۱۸۶ هزارتومان هزینه داشت اما حالا خرید دو بسته ی ۵۰ گیگابایتی حدود ۱۹۸ هزارتومان هزینه دارد.

نظر شما