شناسهٔ خبر: 21587439 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

برگزاری همایش سبک زندگی اسلامی در کوهبنان

گروه اجتماعی: همزمان با هفته دفاع مقدس، همایش سبک زندگی اسلامی با حضور جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، مسئول تعلیم و تربیت سپاه کوهبنان، جمعی از فرماندهان و بسیجیان شهرستان کوهبنان در محل حسینیه محبان ولایت حوزه شهری این شهرستان به همت بسیج دانش‌آموزی برگزار شد.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، حجت‌الاسلام مجتبی شهسواری، استاد حوزه و دانشگاه دیروز دوشنبه، 3 مهر در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تسلیت ایام سوگواری ابا عبدالله الحسین(ع) گفت: خانواده‌ای که به دستور قرآن عمل کند مشکلی ندارد و به سمت و سوی طلاق و ناسازگاری حرکت نمی‌کنند بلکه عفو و گذشت را در راس کارهای خود قرار می‌دهد.
وی افزود: خانواده‌ای که به اقامه نماز اهمیت بدهد و اهلش را به این مهم دعوت کند، مطیع خدا، قرآن و اهل بیت باشد خانواده قرآنی محسوب می‌شود اما اگر از خدا دور شود بدبخت خواهد شد.
استاد حوزه و دانشگاه بیان کرد: خانواده‌ای که قرآنی باشند به دستور خدا عمل می‌کنند به همدیگر احترام می‌گذارند عبوس و بداخلاق نیستند، بچه‌ها به والدین احترام می‌گذارند و فرزندان این خانواده همواره به‌دنبال کسب رضایت خداوند و والدین هستند.
حجت‌الاسلام شهسواری اظهارکرد: بر اساس آیات و روایات باید با خانواده خوش‌اخلاق باشیم، به انجام واجبات و ترک محرمات توجه کنیم، پدر و مادر را از خود نرنجانیم  و از بداخلاقی پرهیز کنیم تا استحکام خانواده‌ها حفظ شود.

نظر شما