شناسهٔ خبر: 21586996 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: نامه‌نیوز قدیمی | لینک خبر

ثبت‌نام آزمون وکالت آغاز شد

ثبت‌نام آزمون کارآموزی وکالت سال 96 از امروز ، دوم مهرماه آغاز شد و تا پنجشنبه 13 مهرماه ادامه دارد.

صاحب‌خبر -
ثبت‌نام از متقاضیان فقط از طریق اینترنت و پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org انجام خواهد شد.

به گزارش نامه نیوز، توزیع کارت شرکت در آزمون به صورت اینترنتی است و داوطلبان باید با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور و وارد کردن کد پیگیری و شماره پرونده خود به سیستم، کارت ورود به جلسه را دریافت کنند.
زمان آغاز توزیع اینترنتی کارت و نحوه آن، زمان و مکان رفع نقص یک هفته قبل از برگزاری آزمون از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشورwww.sanjesh.org ، اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری ایران www.scoda.ir و روزنامه اطلاعات به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.
آزمون در مرکز کانونی که متقاضی در تقاضانامه ثبت‌نام انتخاب کرده است برگزار می‌شود و نشانی محل برگزاری آزمون بر روی کارت شرکت در آزمون درج خواهد شد.
تاریخ برگزاری آزمون وکالت روز جمعه سوم آذر ماه 1396 است.
 پیش از این بهمن کشاورز رئیس اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری ایران(اسکودا) در نشست خبری با خبرنگاران اعلام کرده بود که آزمون وکالت در نخستین جمعه آذرماه امسال در مراکز ٢٥ استان برگزار می شود و امسال ظرفیت پذیرش آزمون وکالت ٢ هزار و ٤٦٠ نفر خواهد بود این درحالیست که در سال گذشته هزار و ٧٠٠ نفر در این آزمون پذیرش شدند.


نظر شما