شناسهٔ خبر: 21586752 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

پیام مدیرعامل استقلال به مناسبت ۷۲ سالگی باشگاه

افتخاری: سرمربی خارجی استقلال تا دو سه روز آینده معرفی می‌شود/ خطر محرومیت ما را تهدید نمی‌کند‌

R7879/P1361/S3,27/CT10 / R7879/P1361/S3,27/CT12

مدیرعامل استقلال از انتخاب سرمربی این تیم تا دو سه روز آینده خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ، سیدرضا افتخارى به سایت باشگاه استقلال گفت: این روزهاعده اى با انتشار اخبار کذب و شایعات درصدد هستند روحیه تیم استقلال را تخریب نمایند. خبر محرومیت تیم استقلال ازطرف AFC کاملا نادرست است . مدارک مورد نیاز AFC تحویل فدراسیون فوتبال شد و هیچ گونه محرومیتی باشگاه استقلال را تهدید نمی کند. در جلسه روز دوشنبه با حضور اینجانب و رئیس فدراسیون فوتبال و نمایندگان AFC در ایران، مدارک مورد نظر کنفدراسیون فوتبال آسیا به فدراسیون تحویل شد که مورد تایید نمایندگان AFC هم قرار گرفت.
افتخاری در خصوص روند مذاکره با مربیان خارجی، اظهار داشت: مذاکره با مربیان داخلی و خارجی مراحل پایانی خود را طی می کند و انشاء الله تا ٣-٢ روز آینده کادر فنی استقلال متشکل از سرمربی خارجی و کادر داخلی و خارجی معرفی خواهد شد.

به گزارش تسنیم سید رضا افتخاری همچنین در پیامی ٧٢ سالگی این باشگاه را به هواداران تبریک گفت. در این پیام آمده است:
چهارم مهرماه سالروز تاسیس باشگاهی است که امروزه میلیونها هوادار عاشق در تمام جهان دارد. هوادارانی که با پیروزی هایش خوشحال و با ناکامی هـایش دلگیر می شوند.
باشگاه استقلال از همان روزهای آغازین با لباس آبی لاجوردی در دل علاقمندان به فوتبال جای خودش را پیدا کرد و موفقیت های این تیم در جام های داخلی و در ادامه قهرمانی در آسیا باعث شد تا این تیم موفق ترین تیم ایرانی باشد.
این موفقیت ها پس از انقلاب اسلامی هم ادامه یافت با هدایت مرحوم پورحیدری موفق شد دومین ستاره آسیایی خود را بدست آورد تا از پر افتخارترین تیم های آسیا شود. البته مجموعا حضور در چهار فینال آسیایی بخشی از افتخارات باشگاه پرافتخار استقلال می باشد.
باشگاه استقلال در مجموع لیگ های تخت جمشید، آزادگان، جام حذفی، لیگ برتر خلیج فارس و جام باشگاه های آسیا، 35 بار قهرمان شده و مطمئنا این موفقیت ها ادامه دار خواهد بود و ویترین موفقیت های استقلال بازهم با تلاش مدیریت، مربیان، بازیکنان و حمایت هواداران میلیونی ، مملو از جام های بیشتر می شود.
امروز به احترام 72 سالگی باشگاه مردمی استقلال از جای خود برمی خیزیم و #باهم عهد می بندیم تا با تمام توان برای موفقیت باشگاهمان تلاش کنیم و دل هواداران استقلال، که مالکان اصلی این تیم پرافتخار هستند را شاد کنیم. به امید روزهای خوب برای استقلال بزرگ و پرافتخارترین تیم ایرانی در قاره کهن.
انتهای پیام/

نظر شما