شناسهٔ خبر: 21586235 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه جام‌جم | لینک خبر

آغاز هفته هشتم لیگ برتر

بلاتکلیف در شهر باران

هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر و آزمون سخت دیگری برای استقلال؛‌ استقلالی که مشخص نیست، حالا که این مطلب را می‌خوانید، سرمربی داشته باشد یا نه؟ پس از عبور از توفان هفته قبل و استعفای علیرضا منصوریان آن‌قدر گزینه برای نشستن روی نیمکت اسقلال مطرح شده که هواداران نگران شده‌اند؛ نگران از این که نکند مطرح شدن اسامی بزرگ برای ساکت کردن آنها باشد و در نهایت گزینه مدیران این تیم پرویز مظلومی یا یک مربی نه چندان کاربلد خارجی باشد؟ با همه این شرایط، حتی اگر سرمربی آبی‌ها انتخاب شده باشد، احتمالا برای بازی با سپیدرود رشت میک مک درموت، دستیار علی منصور روی نیمکت خواهد نشست، ضمن این که محمد نوازی هم به عنوان مربی در کنار او هست تا یکی از سخت‌ترین بازی‌های خارج از خانه آبی‌ها در لیگ برتر هفدهم به پایان برسد. امروز غیر از بازی استقلال که دربی هیجان‌انگیز در اهواز برگزار می‌شود و فولاد و استقلال خوزستان به مصاف هم خواهند رفت، نفت تهران با علی کریمی میزبان سپاهان است و ذوب‌آهن در خانه‌اش از سایپا پذیرایی خواهد کرد.

صاحب‌خبر -

شاید این هم از بدشانسی استقلالی‌ها باشد که در بدترین شرایط ممکن به بهترین شرایط تیم شهر باران‌ خورده‌اند. در هفته‌های ابتدایی سپید رود هرگز نتوانست آن تیمی باشد که هوادارانش انتظار داشتند، اما پس از اولتیماتومی که نظر محمدی گرفت، این تیم خودش را پیدا کرد و حالا با هشت امتیازی که دارند، در رده هشتم جدول رده‌بندی قرار گرفته‌اند. بدون شک بازی با استقلال، انگیزه‌های زیادی برای آنها به وجود خواهد آورد تا سه امتیاز خانگی را از دست ندهند،‌ حداقل آنها یک تیم واحد هستند و بدون شک برای شکست دادن استقلال هر کاری از دستشان بربیاید، انجام خواهند داد.

از آن طرف استقلال تیم آخر جدول رده‌بندی است.کار دارد به جاهای باریک کشیده می‌شود و اگر قرار باشد سه امتیاز بازی با سپید‌رود را هم نگیرند، ‌باید این تیم را یکی از کاندیداهای سقوط به دسته پایین‌تر قرارداد. منصوریان با رفتنش شوک اصلی را وارد کرده و خود بازیکنان با ایجاد کمپینی در فضای مجازی دارند روحیه‌شان را بالا می‌برند تا بتوانند از مخمصه‌ای که گریبانشان را گرفته، نجات پیدا کنند. آنها بر این عقیده هستند که می‌توانند از روی زمین بلند شوند و دوباره کاری کنند تا هواداران، رنگ روزهای خوب را ببینند. باید دید استقلال بحران‌زده در شهر باران چه خواهد کرد.

اسامی محرومان

کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران، اسامی محرومان دیدارهای روز سه‌شنبه هفته هشتم لیگ برتر را به این شرح اعلام کرد.

استقلال تهران: روزبه چشمی ـ مایکل ماک دیارمادا (مربی)‏، سپیدرود رشت: حسین کعبی، سایپا تهران: رضا اسدی، سپاهان اصفهان: جلال‌الدین علی محمدی

برنامه بازی‌های امروز

سپیدرود رشت ـ استقلال تهران، ساعت 16:15

داور: محمدحسین زاهدی‌فرد، کمک‌ها: علی میرزابیگی و تورج عیوض محمدی، داور چهارم: یاسر همرنگ، ناظر: حسین نجاتی

ذوب‌آهن اصفهان ـ سایپـا تهران، ورزشگاه فولاد شهر، ساعت 17:20

داور: سیدمهدی سیدعلی، کمک‌ها: حسن ظهیری و قهرمان نجفی، داور چهارم:علی میرغفاری، ناظر: نادر جعفری

نفت تهران ـ سپاهان اصفهان، ورزشگاه تختی تهران، ساعت 17:45

داور: رضا مهدوی، کمک‌ها: علیرضا ایلدروم و امیر مبشر، داور چهارم: میلاد بای، ناظر: زاهد بحرینی

فولاد خوزستان ـ استقلال خوزستان، ورزشگاه غدیر اهواز، ساعت17:30

داور: وحید کاظمی، کمک‌ها: فرهاد مروجی، بابک داوری داور چهارم: پیمان فرخی مهر، ناظر: عبود سنگاشکن

نظر شما