شناسهٔ خبر: 21585639 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

هشدار جهاد اسلامی فلسطین در خصوص عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه خبری روسیا الیوم، جنبش جهاد اسلامی فلسطین در بیانیه خود افزوده است: جهاد اسلامی طی روزهای اخیر اظهارات برخی از مقام های عربی از جمله اظهارات وزیر خارجه عربستان و پادشاه بحرین که خواستار عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی هستند را دنبال کرده و این اظهارات را محکوم می کند.
در بیانیه جهاد اسلامی آمده است: مقام های رژیم صهیونیستی می کوشند تا اوضاع در منطقه را نا آرام کرده و از انشعابات و جدایی اجزاء و بخش هایی از جهان عرب حمایت کنند.
جنبش جهاد اسلامی اضافه کرده است: بهتر است آن هایی که فریاد صلح با اسرائیل و برقراری رابطه با آن ها را سر می دهند، برای خاموش کردن آتش جنگی که رژیم صهیونیستی آن را در شمال و جنوب بر افروخته است و باعث آوارگی مردم و نابودی سرزمین ها شده، اظهار همدردی و انسان دوستی کنند.
جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرده است آن هایی که خواهان عادی سازی روابط با اسرائیل هستند به نشانه ناتوانی در حل مساله فلسطین دستان خود را بالا گرفته و اقرار کنند.
پیش تر عادل الجبیر وزیر خارجه عربستان گفته بود که هیچ توجیهی برای ادامه نزاع میان اعراب و فلسطین نمی بینند.
پادشاه بحرین نیز خواستار پایان قطع روابط و تحریم کشورهای عربی علیه رژیم صهیونیستی شده بود.
به گزارش رسانه های بحرینی، چند هیات تجاری از رژیم صهیونیستی طی ماه های گذشته از بحرین دیدن کرده و با مقام های این کشور گفت و گو کرده بودند.
شبک**9365**3404**مترجم: رضا میرزائی**انتشار: محسن اسماعیلی

انتهای پیام /*

نظر شما