شناسهٔ خبر: 21585591 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

هدف اصلی داعش، ایران بود

مشاور فرهنگی و رسانه ای فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اگر داعش و نیروهای تکفیری درعراق و سوریه متوقف نمی شدند و شکست نمی خوردند حتما مقصد بعدی و شاید یکی از اهداف اصلی آنها ایران بود.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، مقدم فر با حضور در بخش خبری 21 شبکه یک سیما در پاسخ به این پرسش که چرا امنیت سوریه و عراق برای ما مهم است؟ افزود: دفاع و مبارزه ما در آن جا برای متوقف کردن دشمن است.
وی با اشاره به اینکه حضور ما در دو کشور عراق و سوریه، مستشاری است، ادامه داد: نیروهای زیادی از ما به این دو کشور نرفتند اما افرادی که رفتند رزمندگان خاص و رویش های جدید انقلاب و جوان های نسل جدیدی بودند که دوران جنگ و انقلاب را ندیده بودند اما به عنوان متخصصان با شهامت، با التماس و اصرار این مسیر را انتخاب کردند، رفتند و دلیرانه جنگیدند و امثال شهید حججی، حجت شدند.
مقدم فر گفت: امروز با هجمه های زیاد تهاجم فرهنگی به کشورمان مواجه هستیم تا جوانان ما را از مسیر صحیح دور و آلوده کنند.
وی افزود: شهید حججی ثابت کرد از میان این هجمه های فراوان جوانانی هم هستند که می توانند حجت باشند و بدرخشند.
مشاور فرهنگی و رسانه ای فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: راهبرد جمهوری اسلامی برای کمک به محور مقاومت و مظلومان جهان این است و مردم آن منطقه به کمک ها از جمله کمک مشورتی، سلاح و مهمات و نیروی انسانی نیاز دارند.
مقدم فر افزود: بیش از 50 کشور به داعش کمک می کردند یعنی یک جنگ جهانی در عراق و سوریه بود.
مقدم فر با اشاره به اینکه شهید حججی به نماد تبدیل شد، افزود: شهید حججی نماد یک جوان انقلابی است و مردم، جوانی را که با صداقت پای ارزش ها ایستاده و فداکاری می کند، عاشقانه دوست می دارند.

نظر شما