شناسهٔ خبر: 21585311 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی خبر داد:

دستگیری 57 متجاوز مرزی و کشف 28 کیلوگرم مواد مخدر در هنگ مرزی تایباد

فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی از دستگیری 57 متجاوز مرزی و کشف 28 کیلوگرم مواد مخدر توسط مرزداران هنگ تایباد خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار جان نثار در گفت‌وگو با صبح توس، با اعلام خبر دستگیری 57 متجاوز مرزی و کشف 28 کیلوگرم مواد مخدر گفت: در راستای برخورد با هرگونه قاچاق مواد مخدر ، مرزبانان این فرماندهی با فعالیت مستمر و تیزهوشانه ،  بیش از 28 کیلوگرم موادمخدر کشف شد.


وی با اشاره به تدابیر صورت گرفته در به وجودآوردن پوشش مرزی افزود:مرزبانان هنگ مرزی تایباد با اشرافیت اطلاعاتی و عملیاتی موفق شدند طی عملیاتی با گروهی از قاچاقچیان درگیر و دراین درگیری مقادیری مواد مخدر شامل  200/13 کیلوگرم تریاک 200/15 کیلوگرم حشیش بهمراه یک عدد بیسیم دستی را کشف شد.


فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی در ادامه با اشاره به اینکه مرزبانان این فرماندهی با هرگونه تجاوز به خاک کشور و قاچاق سوخت نیز قاطعانه برخورد می کنند ، عنوان داشت:در همین راستا مرزبانان این فرماندهی طی 72 ساعت گذشته موفق شدند  700لیتر سوخت قاچاق را کشف و تعداد 57 نفر متجاوز مرزی را نیز دستگیر و جهت سیرمراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل دادند.


جان نثار در پایان گفت: دشمنان این خاک و بوم از هر فرصتی به منظور پیشبرد اهداف شوم خود استفاده می کنند، اما مرزداران این فرماندهی همانند کوهی استوار در برابر این قانون شکنان و سوداگران مرگ ایستاده تا با جلوگیری از ورود متجاوزین و محموله های مواد مخدر اهداف شوم آنان را نقش بر آب کرده و لذت زندگی در سایه جامعه ای امن را برای هموطنان به ارمغان آوریم.

 

انتهای پیام/

نظر شما