شناسهٔ خبر: 21585121 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

آتش نشانان بجنورد در 857 حادثه امداد رسانی کردند

صاحب‌خبر -

علی گودرزی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: آتش نشان در بجنورد طی این مدت در 410 مورد علمیات آتش سوزی و 447 مورد حادثه امداد و نجات، خدمات رسانی کردند.
وی با بیان اینکه حبس شدگی، بیشترین حادثه های مربوط به امداد و نجات را به خود اختصاص داده است افزود: آتش نشانان در 177 حادثه حبس شدگی در اماکن مختلف همچون آسانسورها حضور یافتند.
وی گفت: رفع حیوانات مزاحم با 124 مورد، بیشترین حادثه های امداد و نجات را داشته است.
به گفته گودرزی، گیرکردن اعضای بدن با 31 مورد، در رده بعدی حادثه های امداد و نجات به ثبت رسیده است.
مدیرعامل آتش نشانی بجنورد اظهار کرد: در این مدت ماموران آتش نشانی در حادثه های مختلف امداد و نجات به 168 نفر مرد و 130 نفر زن امداد رسانی کردند.
وی گفت: شمار مصدومان مرد 32 نفر و مصدومان زن 11 نفر گزارش شده است و متاسفانه 2 نفر مرد و یک نفر زن نیز در حادثه ها جان خود را از دست داده اند.

* 410 مورد حادثه آتش سوزی
گودرزی درباره حادثه های آتش سوزی در نیمه نخست امسال اظهار کرد: آتش نشانان در نیمه نخست امسال در 57 مورد حادثه آتش سوزی در منزل مسکونی، 28 مورد آتش سوزی اماکن تجاری، 48 مورد آتش سوزی خودرو و سایر وسائط نقلیه، 66 مورد آتش سوزی فضای سبز شهری و 23 مورد آتش سوزی باغ و مزارع کشاورزی حاضر شدند.
مدیرعامل آتش نشانی بجنورد افزود: اتصال در سیم های برق علت عمده آتش سوزی های شهر بجنورد گزارش شده است البته چند مورد از این آتش سوزی نیز عامل انسانی بوده است.
پنج ایستگاه آتش نشانی در شهر بجنورد فعال است.
اخبار خراسان شمالی را در کانال تلگرامی اخبار ایرنا خراسان شمالی به نشانی @IRNABOJNURD پیگیری کنید.
7185 / 6042 خبرنگار: کبری علی آبادی** انتشاردهنده: سیدحسین قدسی

انتهای پیام /*

نظر شما