شناسهٔ خبر: 21584773 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

جمع‌آوری 6 میلیارد ریال نذورات مردم کرج برای بازسازی عتبات عالیات

گروه اجتماعی: رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات کرج از جمع‌آوری 6 میلیارد ریال نذورات مردم کرج برای بازسازی عتبات عالیات خبر داد.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از البرز، ابراهیم یعقوبی‌مرام، رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات کرج، عصر دوشنبه، سوم مهرماه در همایش یاوران حسینی که در شبستان مصلای کرج برگزار شد، با اشاره به انجام اقدامات خوب شهروندان کرجی در بازسازی عتبات عالیات، اظهار کرد: اینکه در شرایط اقتصادی کشور و وضعیت معیشتی مردم، نذورات مانند سال های گذشته به راحتی جمع‌آوری می‌شود نشان از اعتقادات قوی مردم است.
وی در ادامه با بیان اینکه دو در از درهای امام‌زاده آقا سیدمحمد در کرج ساخته می‌شود، عنوان کرد: ستاد شهرستان کرج، ستاد مرکزی استان البرز است که مانند هر سال از آن انتظار می رود تا سوهمیه خود را جمع آوری و محقق کند.
این مسئول در ادامه با بیان اینکه کارگروه‌های مختلفی از جمله کارگروه آموزش و پرورش، اصناف و غیره تشکیل شده است، تاکید کرد: امید داریم با تشکیل کارگروه‌ها و اقدامات مختلف، بتوانیم سهمیه دیگر شهرستان‌های استان البرز را محقق کنیم.
یعقوبی‌مرام با بیان اینکه هرساله بخشی از سهمیه شهرستان کرج از طریق کمیته بانوان جمع‌آوری می‌شود، خاطرنشان کرد: امید داریم بتوانیم برای پیاده روی اربعین از امکانات شهری استفاده کنیم.
وی با اشاره به اینکه مجموعه همایش‌های یاوران حسینی در راستای تحقق اهداف ستاد بازسازی عتبات عالیات برگزار می‌شود، بیان کرد: هدف ستاد بازسازی عتبات عالیات جمع‌آوری نذورات شهروندان برای بازسازی عتبات است.
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات کرج با اشاره به اینکه این همایش هفتمین همایش برگزار شده در این شهرستان است، خاطرنشان کرد: طبق مصوبات موجود سهمیه امسال شهرستان کرج برای بازسازی عتبات عالیات، یک میلیارد و 750 میلیون تومان است که از این مبلغ تاکنون 6 میلیارد ریان جمع‌آوری شده است و انشاالله بقیه این سهمیه نیز تا پایان ماه‌های محرم و صفر جمع‌آوری خواهد شد.

نظر شما