شناسهٔ خبر: 21584746 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: آناج | لینک خبر

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری آذربایجان‌شرقی خبرداد؛

تخصیص 10 هزار میلیارد ریال به شهرداری‌ها و دهیاری‌های آذربایجان‌شرقی

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری آذربایجان‌شرقی گفت: امسال 10 هزار میلیارد ریال به شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان برای طرح‌های عمرانی تخصیص یافته است .

صاحب‌خبر -

به گزارش آناج به نقل از فارس، علی علیخانی امشب در مراسم معارفه شهردار شهر خداجو اظهار کرد: تلاش برای تغییر چهره شهرهای کوچک و روستاها همچنین ایجاد زیرساخت‌های لازم برای توسعه پایدار از برنامه‌های اصلی در پرداخت اعتبار برای شهرداری‌ها و دهیاری‌هاست.

وی افزود: امسال از محل اعتبارات شهرداری‌های استان 35 میلیارد ریال  به همراه سه دستگاه خودروی سنگین در اختیار شهرداری خداجو قرار می‌گیرد.

معاون استاندار و فرماندار شهرستان ویژه مراغه نیز در این جلسه افزود: شهر خداجو از شهرهای کمتر توسعه یافته در استان است و ایجاد زیرساخت‌های لازم نیازمند تخصیص اعتبار بیشتر است.

ظفر محمدی با بیان اینکه بیمارستان این شهر با 25 میلیارد ریال اعتبار امسال به بهره‌برداری می‌رسد، افزود: تکمیل زیرگذر ورودی این شهر نیازمند 10 میلیارد ریال اعتبار است.

وی در ادامه با اشاره به جمعیت 2 هزار نفری شهر خداجو گفت: با توجه به احداث بلوار ورودی این شهر، تخصیص بودجه برای آن ضروری است.

محمدی افزود: تخصیص مینی‌بوس و اتوبوس مورد نیاز برای انتقال مسافران در بین شهرهای خداجو و مراغه از نیازای اساسی این شهر و بخش است.

در این مراسم از تلاش‌های حسین شیری، شهردار سابق خداجو تجلیل و یوسف امیدی به عنوان شهردار جدید این شهر معرفی شد.

نظر شما