شناسهٔ خبر: 21584427 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

روسیه: کشته شدن ژنرال ما نتیجه سیاست‌های دوگانه آمریکاست

سرگئی ریابکوف، معاون وزیر امور خارجه روسیه در واکنش به کشته شدن ژنرال روسی در سوریه، آمریکا و سیاست‌های دوگانه این کشور را در این رابطه مورد انتقاد قرار داد.

صاحب‌خبر -

معاون وزیر امور خارجه روسیه کشته شدن ژنرال روسی در سوریه را نتیجه سیاست‌های دوگانه آمریکا دانست.

به گزارش جماران، به نقل از خبرگزاری رویترز، پیش از این وزارت دفاع روسیه از کشته شدن والری آساپوف، ژنرال روسی در یک حمله خمپاره‌ای داعش در شرق سوریه خبر داد.

در همین حال، سرگئی ریابکوف، معاون وزیر امور خارجه روسیه در واکنش به کشته شدن این ژنرال روسی، آمریکا و سیاست‌های دوگانه این کشور را در این رابطه مورد انتقاد قرار داد.

ریابکوف در گفت‌وگو با خبرنگاران خاطرنشان کرد: کشته شدن این فرمانده روسی بهای خونین سیاست‌های دوگانه آمریکا در سوریه است.

وی تصریح کرد: طرف آمریکایی می‌گوید که علاقه‌مند به از بین بردن داعش است اما برخی از اقدامات آن نشان می‌دهد که در عمل خلاف این گفته اتفاق می‌افتد و در این زمینه برخی اهداف سیاسی و ژئوپلوتیک برای واشنگتن مهم‌تر است.

ریابکوف در بخش دیگری از گفت‌وگوی خود با خبرنگاران تاکید کرد که روسیه به دنبال تحکیم همکاری‌هایش با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی بوده و در این راستا «پیمان منع موشک‌های هسته‌ای میان‌برد» را زیر پا نگذاشته است.

این مقام روسی اتهام‌های مطرح شده در این زمینه از سوی رکس تیلرسون، وزیر امور خارجه آمریکا را تکذیب کرد.

نظر شما