شناسهٔ خبر: 21584033 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

سرمربی موقت تیم فوتبال استقلال تهران:

بدشانسی علت نتیجه نگرفتن استقلال/بازیکنان برای برد آماده اند

رشت-سرمربی موقت تیم فوتبال استقلال تهران با بیان اینکه بدشانسی علت نتیجه نگرفتن این تیم در هفته های گذشته بوده، گفت: بازیکنان با تمام قوا آماده اند تا شرایط را به نفع خود تغییر دهند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، میک مک درموت غروب دوشنبه در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار برابر سپیدرود اظهار کرد: متاسفانه شرایط امروز استقلال برای بازی با گذشته تفاوتی ندارد اما بازیکنان آماده اند که بهترین نمایش را از خود نشان دهند.

وی در مورد تیم سپیدرود نیز گفت: تمام بازی های سپیدرود را دیده و آنالیز کرده ایم و تمام توان خود را برای ایجاد موقعیت گل در بازی فردا به کار می بندیم.

سرمربی موقت تیم فوتبال استقلال تهران در پاسخ به سوال خبرنگار مهر درباره محرومیت خود نیز افزود: به قانون احترام گذاشته تفکرات و نظراتم را به کارد فنی تیم انتقال می دهم.

وی همچنین درباره زمین چمن منصوعی ورزشگاه عضدی رشت نیز گفت: مهم نیست زمین چمن چه باشد، تمام تمرکز من فقط بر این بازی بوده و در مورد آینده سرمربیگری تیم فوتبال استقلال تهران، باشگاه تصمیم می گیرد.

سرمربی موقت تیم فوتبال استقلال تهران با اشاره به دخیل بودن همه تیم از کادر فنی تا بازیکنان در نتیجه نگرفتن، خاطرنشان کرد: امسال همه چیز علیه ما بوده از نتایج گرفته تا داوری ها و حتی باد در حین بازی اما بازیکنانمان باهم هستند.

وی با بیان اینکه تمام بازیکنان تیم استقلال برای تغییر شرایط می جنگند، تصریح کرد: اینکه تیم استقلال در حال حاضر در انتهای جدول لیگ قرار داشته دلیل بر ضعیف بودن تیم نیست.

مک در موت درباره ظرفیت کم ورزشگاه عضدی نیز گفت: فوتبال یک تفریح است و ما برای تماشاگران بازی می کنیم و ناراحت کننده است که تماشاگران نیستند.

وی همچنین تاکید کرد: ما فردا یک بازی مهم و یک جشن مهم داریم و می خواهیم در هفتادودومین سالگرد تاسیس باشگاه استقلال بهترین جشن را به همراه هواداران داشته باشیم.

نظر شما