شناسهٔ خبر: 21583637 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

ورزشگاه عضدی رشت مکان دیدار سپیدرود و استقلال تهران

صاحب‌خبر -

رییس هیات فوتبال عصر دوشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا گفت: پس از بازید مسئولان برگزاری مسابقات لیگ برتر و بررسی و ارزیابی دو ورزشگاه سردار جنگل و عضدی رشت ، ورزشگاه شهید عضدی میزبان دیدار تیم های سپیدرود رشت و استقلال تهران شد.
قربانعلی الماسخاله اظهار داشت : این تصمیم به دلیل آماده نبودن ورزشگاه سردار جنگل رشت و با تایید شورای تامین شهرستان رشت انجام و در پایان رای به برگزاری بازی در عضدی داده شد.
وی افزود: هدف ما برگزاری یک بازی زیبا ، تماشاگرپسند و به دور از حاشیه است و امیدواریم که همه شاهد یک بازی زیبا از دو تیم سپیدرود رشت و استقلال تهران باشند.
**
مسئول روابط عمومی هیات فوتبال استان گیلان روز دوشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا گفت: از سوی فدراسیون فوتبال اسامی داوران هفته هشتم اعلام شد که زاهدی فرد به عنوان داور بازی تیم های سپیدرود و استقلال تهران معرفی شد.
علیرضا وهابی اظهار داشت : همچنین علی میرزابیگی و تورج عیوض محمدی به عنوان کمک داور، زاهدی فرد را در این بازی همراهی خواهند کرد و یاسر همرنگ نیز به عنوان داور چهارم، در این بازی حضور خواهد یافت.
تیم های فوتبال سپیدرود رشت و استقلال تهران عصر سه شنبه در هفته هشتم رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور جام خلیج فارس، در رشت به دیدار هم خواهند رفت.
تا پایان هفته هفتم رقابت های فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور، تیم سپیدرود رشت با کسب هشت امتیاز در مکان هشتم و تیم استقلال تهران با کسب پنج امتیاز در مکان شانزدهم جدول رده بندی قرار دارند.
تیم های فوتبال سپیدرود رشت و استقلال تهران عصر سه شنبه چهارم مهرماه در هفته هشتم از رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور رو در روی هم قرار می گیرند.
تا پایان هفته هفتم رقابت های فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور ، تیم سپیدرود رشت با کسب هشت امتیاز در مکان هشتم و تیم استقلال تهران با کسب پنج امتیاز در مکان شانزدهم و انتهای جدول رده بندی قرار دارند.
در رقابت های فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور ، 16 تیم به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یک گروه با هم رقابت می کنند.
خبرنگار: حسین مجرد**انتشار دهنده: بابایی
7285 /6030

انتهای پیام /*

نظر شما