شناسهٔ خبر: 21583529 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آفتاب | لینک خبر

بازی‌های ۲۰۱۷ داخل سالن آسیا- ترکمنستان

قهرمانی آزادکاران ایران با ۳ طلا، یک نقره و ۴ برنز/ محبی به مدال برنز رسید

نماینده سنگین وزن ایران مدال برنز بازی‌های داخل سالن آسیا را از آن خود کرد تا تیم ملی کشتی آزاد ایران در پایان این رقابت‌ها با ۳ طلا، یک نقره و ۴ برنز قهرمان مسابقات شود.

صاحب‌خبر -
آفتاب‌‌نیوز :
 در پایان رقابت‌های کشتی آزاد بازی‌های داخل سالن آسیا در عشق‌آباد ترکمنستان، یدالله محبی نماینده سنگین وزن ایران در دیدار رده‌بندی برابر دولت شابانبای از قزاقستان و دارنده مدال‌های نقره آسیا و بازی‌های آسیایی و نفر پنجم المپیک لندن با نتیجه ۱۰ بر ۶ به برتری رسید و مدال برنز این رقابت‌ها را از آن خود کرد. محبی در تایم نخست ۶ بر صفر بازنده بود اما در وقت دوم ۱۰ امتیاز از حریف گرفت.

محبی پیش از این  در دور نخست استراحت کرد سپس به مصاف احمد الجامی از عراق رفت و در پایان با نتیجه‌ یازده بر صفر پیروز شد.محبی در دومین مبارزه و در مرحله یک چهارم نهایی مقابل داوید مودزمانشویلی کشتی گیر گرجستانی الاصل و دارنده مدال نقره المپیک و برنز جهان از ازبکستان با نتیجه‌ دو بر یک شکست خورد و از صعود به نیمه نهایی بازماند. با توجه به  فینالیست شدن این کشتی گیر ازبک، محبی راهی گروه بازنده ها شد.وی در این مرحله و برای صعود به دیدار رده بندی به مصاف آناکولوف از تاجیکستان رفت و در پایان با نتیجه ۱۴ بر چهار به پیروزی رسید و راهی دیدار رده بندی شد.

پیش از این ایمان صادقی در وزن ۶۱ کیلوگرم،عزت‌الله اکبری در وزن ۸۶ کیلوگرم و مجتبی گلیج در وزن ۹۷ کیلوگرم به مدال طلا رسیدند.حسین الیاسی در وزن ۷۴ کیلوگرم به مدال نقره رسید و نادر حاج آقا نیا در ۵۷ ، فرزاد عموزاد خلیلی در ۶۵ کیلوگرم و سعید داداش‌پور در وزن ۷۰ کیلوگرم نیز به مدال برنز رسیدند تا به این ترتیب تیم ملی کشتی آزاد ایران با ۳ مدال طلا، یک نقره و ۴ برنز به کار خود در این رقابت ها پایان داده و قهرمان شود.

به گزارش ایسنا،ازبکستان با کسب سه طلا، یک نقره و یک برنز دوم شد و تیم کشتی هند با یک طلا و دو برنز سوم شد.


نظر شما