شناسهٔ خبر: 21583520 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

سرپرست هیات کشتی آبادان :

تحت فشار مشکلات مالی و کمبود امکانات هستیم

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا میلاد قلاوند در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد :برای اعزام تیم ها به مسابقات با مشکل مالی مواجه هستیم ولی با این وجود در مسابقات مختلف کشوری و استانی حضور یافته ایم.
وی به مشکل مالی و بودجه هیات کشتی آبادان اشاره کرد و افزود: به رغم این کمبودها کشتی گیران آبادانی در سه سال اخیر با برنامه ریزی های انجام شده در مسابقات مختلف استانی و کشوری شرکت و نتایج خوبی نیز کسب کردند.
سرپرست هیات کشتی آبادان گفت:در یک سال اخیر هیات کشتی سعی کرده تا با استفاده از مربیان و دانش پیشکسوتان این رشته ورزشی تیم های پایه را تقویت کند و موفقیت های خوبی هم ازاین رهگذر در سطح استانی کسب کرد.
وی خواستار حمایت همه جانبه مسوولان از این رشته ورزشی در آبادان شد و گفت: در حال حاضر امکانات، تجهیزات و اعتبارات تخصیصی این رشته ورزشی بسیار ناچیز است به طوری که انتظارات و مطالبات فعالان این رشته را برآورده نمی کند.
رئیس هیات کشتی آبادان نداشتن خانه کشتی، کمبود اعتبارات، امکانات و نامناسب بودن وضعیت معیشتی کشتی گیران و مربیان را از جمله چالش های این رشته ورزشی در آبادان عنوان کرد.
اسماعیل عباسی، رضا شاکردوست، منصور حاج مومن، برادران شهید حیدر اصل، حسین شاکری و مرحوم ایراندوست از ملی پوشان و افتخارآفرینان رشته کشتی آزاد و فرنگی آبادان به شمار می روند که در رقابت های جهانی برای کشورمان مدال های رنگارنگ کسب کردند.
7104/3015/6002
خبرنگار:مسعود گادار**تنظیم:عدنان جواهری**انتشار:کبری آقازری

انتهای پیام /*

نظر شما