شناسهٔ خبر: 21583439 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

شرایط بحرانی 25 درصد از مدارس تهران در حوادث طبیعی

رئیس سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان تهران گفت: 25 درصد از مدارس تهران در زمان بروز حوادث طبیعی دچار مشکلات جدی می‌شوند.

صاحب‌خبر -

شرایط بحرانی 25 درصد از مدارس تهران در حوادث طبیعیداریوش و‌رناصری رئیس سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در مورد توجه به مسائل ایمنی در مدارس عنوان کرد: اولویت اول در ساخت مدارس بحث ایمنی و جلوگیری از حوادث است.

وی افزود: برای جلوگیری از حوادث غیر مترقبه برنامه‌های ویژه‌ای در نظر گرفته شده تا در مدارس نو‌ساز شاهد بروز حوادث نباشیم همچنین در مدارس قدیمی که بازسازی شده‌اند توجه به مسائل ایمنی در دستور کار است.

 رئیس سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان تهران تصریح کرد: استاندارد سازی سیستم‌های مکانیکی و برقی از دیگر موا‌ردی است که در حفظ ایمنی مورد توجه قرار می‌گیرد.

 ور ناصری عنوان کرد: به طور کلی 25 درصد از مدارس تهران وضعیت مساعدی نداشته و جز فضاهای تخریب و بازسازی هستند که در شرایط کنونی برای دانش‌آموزان این مدارس مشکلی وجود ندارد اما در هنگام بروز حوادثی همچون زلزله دچار مشکل جدی خواهند شد.

 وی بیان کرد: مدارس نیازمند به تخریب و نوسازی علاوه بر تامین اعتبار به مدت زمان بیشتری برای بهبود فضای آموزشی نیاز دارند و امیدواریم با تامین اعتبار‌اتی که در برنامه ششم توسعه در نظر گرفته شده فضاهای آموزشی استانداردی را در اختیار دانش‌آموزان قرار دهند.

 

انتهای پیام/

 

تجهیز، نوسازی و استاندارد سازی در مدارس تهران

نظر شما