شناسهٔ خبر: 21583414 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

رحمتی: اشتیاق زیادی برای حضور در جام جهانی نوجوانان داریم/ فاتح تریم مربی توانمندی است

مربی تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران گفت: بازیکنانمان انگیزه و اشتیاق زیادی برای حضور در جام جهانی نوجوانان دارند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  کیانوش رحمتی درباره توقف تیم ملی نوجوانان مقابل تیم جوانان تهران مبدل گفت: تیم نوجوانان از لحاظ بدنی، فنی و روانی شرایط خوبی دارد. البته بازیکنان برای ارائه عملکرد خوب در رقابت‌های معتبر جهانی باید شرایط و اهمیت این مسابقات را درک کنند.

او درمورد احتمال نتیجه گیری تیم‌ملی نوجوانان در رقابت‌های جهانی هندوستان گفت: اشتیاق تیم ما مثال زدنی است و بازیکنانمان روحیه و جنگندگی زیادی دارند. هدف اصلی ما صعود از مرحله گروهی و صعود به مراحل بالاتر است.

مربی تیم نوجوانان در مورد حمایت فدراسیون فوتبال از تیم ملی نوجوانان اظهار داشت: فدراسیون حمایت خوبی از این تیم داشته است. در اسپانیا که اردوی آخر ماست با فرانسه و مکزیک بازی می‌کنیم و این اردو می‌تواند به آنالیز بیشتر تیم‌مان کمک کند.

رحمتی درباره جدی شدن حضور مربی خارجی در استقلال گفت: با توجه به شرایط استقلال و مشکلات موجود این تیم بتواند مربی خوب خارجی جذب کند بهتر است. زمانیکه با مصطفی دنیزلی کار کردم، از فاتح تریم تعریف زیادی می‌کرد و فکر می‌کنم این مربی از لحاظ مدیریت فنی قابلیت زیادی دارد.

انتهای پیام/

اظهارات کیانوش رحمتی درباره وضعیت تیم ملی نوجوانان

نظر شما