شناسهٔ خبر: 21583133 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فردا قدیمی | لینک خبر

مک درموت: به من ایمان داشته باشید، من سرمربی استقلال هستم

مربی تیم فوتبال استقلال گفت: به من ایمان داشته باشید ومطمئن باشید که شرایط تیم تغییر خواهد کرد.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری تسنیم: میک مک درموت در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل سپیدرود رشت گفت: قبل از شروع باید برای نظرمحمدی آرزوی سلامتی کنم و آرزو کنم زودتر سلامتی خود را بدست بیاورد. در مورد بازی هم همه می‌دانند در چه شرایط هستیم. بچه‌ها می‌دانند فردا باید چه کار کنند. تمام طول هفته را کار کرده‌ایم. به غیر چیز‌هایی که داخل و خارج از تیم بوده برای بازی آماده‌ایم و منتظر شروع بازی هستیم.

وی ادامه داد: تمام بازی‌های سپیدرود را دیده‌ام و می‌دانم این تیم در برخی از دیدارهای خود گلی دریافت نکرده، اما حریفانش موقعیت‌های گلزنی داشته‌اند. اگر فردا بتوانیم موقعیت خلق کنیم گل کردن یا نکردن آن بستگی به خودمان دارد. آگاهی کامل دارم که سپیدرود در فاز دفاعی چگونه است و نقاط ضعف و قوت این تیم را می‌شناسم.

مربی استقلال در پاسخ به این پرسش که چه کسی فردا روی نیمکت استقلال خواهد نشست و آیا می‌تواند به خوبی هدایت این تیم را داشته باشد؟ تصریح کرد: مثل همه جای دنیا وقتی شما محروم هستید نمی‌توانید روی نیمکت بنشینید، قانون روشن هست ما هم به این قانون احترام می‌گذاریم. به نظرم آماده‌سازی تیم برای این بازی کافی بوده است. به کادر فنی که روی نیمکت داریم اعتماد کامل دارم و مطمئنم که می‌توانند مطالب را به خوبی به زمین انتقال دهند.

«مسئول فنی تیم در دیدار مقابل سپیدرود چه کسی است؟» مک‌درموت در واکنش به این سوال گفت: بگذارید واضح توضیح دهم، الان سرمربی تیم من هستم. تمام هفته قبل را هم من سرمربی بودم واضح است در هر تیم 25 بازیکن وجود دارد، من یک کادر دارم و صالح مصطفوی هم یکی از اعضای این کادر است. از نوازی هم دعوت کردیم که به تمرینات تیم بیاید و 2 روز به ما کمک کند. او یکی از اعضای کادر فنی باشگاه است و خیلی هم خوشحال بود که در تمرینات حضور دارد و بسیار هم به ما کمک کرد.

وی در مورد چمن مصنوعی ورزشگاه عضدی رشت عنوان کرد: شاید به پرسید چطور برای بازی در چمن مصنوعی آماده شده‌ایم. واقعیت این است نمی‌شود برای بازی در چمن مصنوعی آماده شد فقط باید با این موضوع کنار بیایم. ما بازیکنان با کیفیتی داریم که می‌توانند در هر دو زمین بازی کنند. فرقی نمی‌کند چمن مصنوعی یا چمن طبیعی باشد یا چمن پارک. بازیکنان با کیفیت ما می‌توانند کار خود را انجام دهند.

مربی استقلال در ادامه با بیان اینکه هفته گذشته تمام تمرکز خود را برای آماده‌سازی تیمش گذاشته است، تصریح کرد: تنها نگرانی من آماده کردن تیم برای این دیدار بود، اینکه آینده چه می‌شود باشگاه باید تصمیم بگیرد. تنها تضمینی که من می‌توانم بدهم این است که تا زمانی که هستم هواداران به نتایج تیم امیدوار باشند چون بازیکنان استقلال بهترین عملکرد را برای آنها خواهند داشت.

مک‌درموت درباره نتایج ضعیف تیم استقلال در هفته‌های گذشته و اینکه چه کسی مقصر رقم خوردن این نتایج است؟ گفت: وقتی اتفاق بدی می‌افتد دلایل زیادی دارد و همه ما مسئول بودیم، این یعنی یک تیم، کادر و بازیکنان نه یک نفر و یک بازیکن. در هفته‌های گذشته همه چیز ضد ما بود. می‌توانید این موضوع را واضح ببینید، نتایج علیه ما بود، داوری‌ها علیه ما بود و برخی از مواقع هم بازیکنان‌مان محروم بودند. وقتی چیزی خوب پیش نرود این اتفاقات هم تکرار خواهد شد. ما هیچ بهانه‌ای نمی‌آوریم. این نتایج را خودمان کسب کرده‌ایم و خودمان را هم در این شرایط قرار داده‌ایم و خودمان هم باید از این شرایط خارج شویم. هیچکس به ما کمک نخواهد کرد. فکر می‌کنید حریف به ما کمک می‌کند؟ داوری به ما کمک می‌کند؟ ما تنهاییم، ما بازیکنان کنار همیم اما تنها. میلیون‌ها آدم فکر می‌کنند چون تیم ما ته جدول است پس استقلال تیم ضعیفی است اما ما ضعیف نیستیم.

وی ادامه داد: تحت شرایط سخت کار می‌کنیم و هر روز قوی‌تر می‌شویم،‌ بازیکنان ما ذهن و بدنشان در این شرایط قوی‌تر می‌شود. به من ایمان داشته باشید که شرایط تغییر می‌کند، از همین الان.

مربی استقلال در خصوص اینکه در دیدار فردا مقابل سپیدرود فقط پانصد تماشاگر هوادار استقلال اجازه حضور در ورزشگاه را دارند، عنوان کرد: ما در فوتبال هستیم برای اینکه تفریح کنیم، ما در این فوتبال کار می‌کنیم برای تماشاگران. ناراحت کننده است که تعدادی از آنها نتوانند به استادیوم بیایند، فکر می‌کنم باید از آنها معذرت‌خواهی کنیم. اگر پانصد نفر هم به ورزشگاه بیایند آنها بهترین پانصد نفر خواهند بود.

مک‌درموت خاطرنشان کرد: فردا یک روز خیلی مهم برای ما است. فردا سالروز افتتاح باشگاه است. استقلال فردا 72 ساله می‌شود، در این روز یک بازی مهم داریم و یک جشن خواهیم داشت. می‌خواهیم آرزوی موفقیت کنیم برای باشگاه و این از فردا شروع می‌شود، با همین بازیکنان.

نظر شما