شناسهٔ خبر: 21583067 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

تشییع پیکر 3 شهید گمنام در دامغان

در روز های پایانی ماه محرم 3 شهید گمنام در پارک دانشجو شهرستان دامغان تشییع می شوند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ مهدی رضایی مسئول امور شهدای کمیته جستجوی مفقودان ستاد کل نیروهای مسلح گفت: استقبال از شهدای گمنام، وداع، برگزاری باشکوه تشییع در پارک دانشجو و برگزاری آیین یادبود سه شهید گمنام در روزهای پایانی ماه محرم برنامه ریزی و به اطلاع مردم خواهد رسید.

وی افزود: تشییع شهدای گمنام در سطح مراکز استان ها و شهرستان ها پیرو منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی و ستادکل نیروهای مسلح و بر اساس مصوبه شورای امنیت ملی انجام می گیرد که باید در فاصله نزدیک و با هماهنگی همه دستگاه های اجرایی و خدماتی مراسم تشییع و تدفین انجام شود.

مسئول امور شهدای کمیته جستجوی مفقودان ستاد کل نیروهای مسلح، اظهارداشت: تشییع شهدای گمنام باید با شکوه و در خور و شان ایشان باشد و انجام این امر نیاز به هماهنگی کامل بین مسئولان شهرستانی میزبان شهدا و کمیته جستجوی مفقودان ستاد کل نیروهای مسلح و نماینده این کمیته در مرکز استان است.

رضایی تصریح کرد: آیین تشییع شهدای گمنام باید به عنوان تکیه گاه و سرمایه گذاری معنوی و زیارتگاه در یک بوستان که محل رجوع مردم است قرار گیرد تا از این طریق یک پیوست فرهنگی پیدا کند.


انتهای پیام/ م


جزئیات تشییع شهدای گمنام در دامغان

نظر شما