شناسهٔ خبر: 21580663 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

موسوی مطرح كرد:

برپایی مجمع عمومی اتحادیه‌های مؤسسات قرآنی با حضور 64 مؤسسه در فارس

گروه فعالیت‌های قرآنی: سرپرست اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی فارس از برگزاری مجمع عمومی اتحادیه‌های مؤسسات قرآنی این استان با حضور 64 مؤسسه فعال در روز 13 مهرماه جاری خبر داد.

صاحب‌خبر -

سیدحمید موسوی، سرپرست اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی فارس در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، گفت: مجمع عمومی اتحادیه مؤسسات قرآنی وابسته به اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره‌کل تبلیغات اسلامی فارس با همت اداره امور قرآنی در روز پنج‌شنبه، 13 مهرماه در شیراز برگزار خواهد شد.

وی افزود: 35 مؤسسه قرآنی در شهرستان‌های استان فارس و 29 مؤسسه دیگر در مرکز استان به فعالیت مشغولند که برای کلیه این تشکل‌های قرآنی دعوت‌نامه شرکت در مجمع عمومی و فرم داوطلبان عضویت در هیئت مدیره و بازرسی اتحادیه استان فارس تهیه و ارسال شده است.

موسوی با یادآوری اینكه آخرین مهلت تحویل دادن فرم‌های كاندیداتوری افراد 28 شهریورماه جاری انتخاب شده بود، گفت: در نخستین نشست مجمع عمومی دستور جلسه را تصویب و اساسنامه اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های مردمی فرهنگی قرآن و عترت استان مشخص كرده و در ادامه با برگزاری انتخابات هیئت مدیره و بازرسان اتحادیه استان انجام خواهد شد.

سرپرست اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی فارس با بیان اینكه در این مجمع اتحادیه‌های مؤسسات و تشكل‌های قرآنی استان ادغام می‌شوند، گفت: مدیران و مسئولان مؤسسات قرآنی نیز می‌توانند با مراجعه به سایت www.telavat.com به آئین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های تشکل‌های قرآنی دسترسی داشته باشند.

نظر شما