شناسهٔ خبر: 21580464 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

برنامه رونمایی از کتاب و تقدیر یادگاران دفاع مقدس درهمایش استانی حماسه سرخ

به گزارش دریافتی دوشنبه ایرنا از پایگاه اطلاع‌ رسانی اداره کل کتابخانه‌های عمومی فارس،همایش استانی «حماسه سرخ» به منظور تجلیل از خانواده‌های ایثارگر و شاهد

صاحب‌خبر - به گزارش دریافتی دوشنبه ایرنا از پایگاه اطلاع‌ رسانی اداره کل کتابخانه‌های عمومی فارس،همایش استانی «حماسه سرخ» به منظور تجلیل از خانواده‌های ایثارگر و شاهد کتابخانه‌های عمومی استان، تجلیل از نویسندگان فعال دفاع مقدس و رونمایی از آثار این حوزه پنجشنبه ششم مهر در شیراز برگزار می‌شود.
سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان فارس در این زمینه اظهار داشت: هفته دفاع مقدس، تبلور حماسه‌ آفرینی جوانان ایران و بهترین زمان برای ارج نهادن به جانفشانی‌های آن‌هاست که در این راه باید با همکاری و همیاری، دستاوردهای مادی و معنوی این حماسه بزرگ برای مردم به ویژه نسل جوان تداعی شود.
روح‌الله منوچهری با بیان اینکه همایش حماسه سرخ با هدف قدردانی از یادگاران دفاع مقدس مجموعه کتابخانه‌های عمومی استان برگزار می‌شود، افزود: در این همایش که با حضور مسئولان ارشد برگزار می شود از 29 خانواده شاهد و ایثارگر اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان فارس و دو نویسنده فعال حوزه دفاع مقدس استان تجلیل و قدردانی خواهد شد.
او با تأکید بر اینکه معرفی کتاب‌های تأثیرگذار حوزه دفاع مقدس یکی از بهترین راه‌های نشر فرهنگ ایثار و شهادت است، از رونمایی یک کتاب در حوزه دفاع مقدس در این آیین یاد کرد و گفت: در این مراسم همچنین از کتاب «حیفا» نوشته محمدرضا حدادپور جهرمی با حضور نویسنده اثر رونمایی خواهد شد.
این همایش به مناسبت گرامیداشت ایام دفاع مقدس به همت اداره کل کتابخانه‌های عمومی فارس با همکاری حوزه هنری انقلاب اسلامی، بنیاد شهید و امور ایثارگران و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌ مقدس استان برگزار می شود.
دریافت خبر:فاطمه هاشمی نیک ** انتشاردهنده: غلامرضا مالک زاده
3002/ 1876

نظر شما