شناسهٔ خبر: 21579851 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

امام جمعه دماوند:

تجمع بزرگ اربعین مقدمه ظهور امام زمان(عج) است

دماوند- امام جمعه دماوند گفت: راهپیمایی و تجمع بزرگ شیعیان در اربعین حسینی مقدمه ظهور امام زمان(عج) است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام و المسلمین کاظم فتاح دماوندی در دومین نشست ستاد هماهنگی ستاد اربعین حسینی(ع) شهرستان دماوند که ظهر دوشنبه برگزار شد، طی سخنانی با تاکید بر توجه ویژه به زوار اربعین حسینی(ع) در دماوند، گفت: خدمتگزاری به زوار حسینی یک توفیق است.

وی افزود: راهپیمایی و تجمع بزرگ شیعیان در اربعین حسینی مقدمه برای ظهور امام زمان(عج) است و هر ساله استقبال گسترده ای از این تجمع صورت می گیرد.

امام جمعه دماوند به اهداء زمین برای ساخت حسینیه زائران دماوندی در کربلا اشاره کرد و گفت: شرایط این حسینیه مناسب است و امیدوارم به زودی اقدامات لازم اجرایی ساخت آن آغاز شود.

وی به تقارن ماه حرم و هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: این تقارن یک فرصت برای تبیین حرکت عاشورایی رزمندگان دفاع مقدس است، که باید به خوبی از آن بهره برداری شود.

رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان دماوند به ساخت صحن حضرت زهرا(س) در نجف اشرف اشاره و اضافه کرد: فرصت عرض ادب و خدمت به عتبات عالیات، در عراق، پس از ظهور صدام، ایجاد شد و تاکنون عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت از این فرصت بیشترین استفاده را برده اند و از این پس نیز از باید این فرصت را غنیمت شمرد.

نظر شما