شناسهٔ خبر: 21578421 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

امروز در مراسم رونمایی از آلبوم «سربلندان» در حوزه هنری

محمد معتمدی، شاه زیدی و علیشاپور به اجرای برنامه می‌پردازند

در مراسم رونمایی آلبوم «سربلندان» که از تولیدات مرکز موسیقی است، شاه‌زیدی به همراه عود شهرام میرجلالی اجرا خواهد کرد. حسین علیشاپور قطعه «سربلندان» را برای حضار می‌خواند و محمد معتمدی نیز در این برنامه قطعاتی اجرا خواهد کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس، آلبوم موسیقی «سربلندان» از تولیدات فاخر مرکز موسیقی حوزه هنری روز دوشنبه سوم مهرماه ساعت 17 با حضور فریدون شهبازیان، علی موسوی گرمارودی، فاضل نظری، حمیدرضا نوربخش، علیرضا قزوه، سعید بیابانکی، فرید سعادتمند، مسعود فروتن، وحید جلیلوند و عوامل تولید این اثر در سالن سوره رونمایی خواهد شد و در این مراسم شاه زیدی ،علیشاپور معتمدی و نبئی به اجرای برنامه می پردازند.

در مراسم رونمایی از آلبوم «سربلندان» که از تولیدات فاخر مرکز موسیقی است، علی اصغر شاه‌زیدی به همراه عود شهرام میرجلالی اجرا خواهد کرد. حسین علیشاپور قطعه «سربلندان» را برای حضار می‌خواند و محمد معتمدی نیز در این برنامه قطعاتی اجرا خواهد کرد. سعید نبئی نیز با نواختن ترومپت آخرین برنامه‌ای است که در این مراسم اجرا خواهد شد.
هم‌چنین در این مراسم فریدون شهبازیان و حمید‌رضا نوربخش پیرامون موسیقی آیینی به سخنرانی خواهند پرداخت و علیرضا قزوه و سعید بیابانکی نیز اشعاری از خود را که در این آلبوم اجرا شده است برای حاضرین در سالن می‌خوانند.

آلبوم موسیقی «سربلندان» از تولیدات فاخر مرکز موسیقی حوزه هنری به مناسبت ماه محرم با آهنگسازی محسن جلیلی و صدای خوانندگان نام آشنایی چون علی‌اصغر شاه‌زیدی، قاسم رفعتی، مظفر شفیعی، محمد معتمدی، حسین علیشاپور، بامداد فلاحتی، اشکان کمانگری، سروش بخشش و امیرحسین مدرس و ... بر اساس اشعاری از حافظ، مولوی، فاضل نظری، سید علی موسوی گرمارودی، عمران صلاحی، قادر طهماسبی (فرید)، سعید بیابانکی، علیرضا قزوه، عمران صلاحی و حبیب‌الله چایچیان (حسان) منتشر شده است که امروز دوشنبه سوم مهرماه ساعت17 در سال سوره با حضور هنرمندان، موسیقیدانان و عوامل تولید این اثر از آن رونمایی خواهد شد.

انتهای پیام/
 

نظر شما