شناسهٔ خبر: 21577632 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

استقلال بحران زده به مصاف سپید رود می رود

هفته هشتم لیگ برتر فوتبال در حالی از فردا آغاز می شود که استقلال بحران زده به مصاف یکی از آماده‌ترین تیم‌های لیگ برتر یعنی سپیدرود می‌رود. فولاد در الغدیر میزبان استقلال خوزستان است.شاگردان علی کریمی در ورزشگاه تختی به مصاف سپاهان می رود و ذوب آهن وسایپا هم با هم مسابقه می دهند.

صاحب‌خبر -
بازی حساس سپید رود و استقلال فردا ساعت ۱۵/۱۶ در ورزشگاه سردار جنگل رشت با قضاوت محمدحسین زاهدی فرد برگزار می شود.امروز آخرین تمرین تیم فوتبال استقلال قبل از سفر به رشت زیر نظر مربی ایرلندی برگزار شد. نکته جالب توجه در تمرین امروز آبی‌پوشان حضور تمامی بازیکنان این تیم بود و تنها یعقوب کریمی در محل تمرین آبی‌پوشان حضور نداشت و این بازیکن غایب دیدار با سپیدرود است. ضمن اینکه جباری و رحمتی در این سفر حضور ندارند.البته مصدومینی که قبلا نتوانسته بودند برای استقلال بازی کنند با تلاش پزشکان به بازی فردا می رسند. امید ابراهیمی، سجاد شهباززاده، داریوش شجاعیان و امید نورافکن بعد از هفته‌ها در ترکیب تیمشان به میدان بروند.
در حال حاضر که محمد نوازی تمرینات آبی ها را بر عهده گرفته قرار است فردا به طور افتخاری قرار است هدایت این تیم را برابر سپید رود بر عهده داشته باشد.تیم فوتبال استقلال ساعت ۱۳:۳۰ دقیقه امروز تهران را به مقصد رشت ترک کرد. آبی‌پوشان پایتخت از چهار دیدار آخرش تنها یک تساوی به دست آورده، شش گل دریافت کرده و با پنج امتیاز در انتهای جدول قرار گرفته است.
فولاد - استقلال خوزستان
بازی فولاد و استقلال خوزستان در حالی برگزار می شود که فولاد با ۱۳ امتیاز در رده چهارم جدول رده‌بندی قرار دارد.استقلال خوزستان با مربیگری ویسی که فعلا در انتهای جدول حال و روز خوبی ندارد شش هفته است که طعم پیروزی را نچشیده و امید زیادی دارد تا حداقل اولین برد فصل را جشن بگیرد.
نفت تهران – سپاهان
تیم بحران زده نفت هم همچنان اوضاع مساعدی ندارد و هفته گذشته برابر پیکان شکست خورد تا کادر فنی جدید بدانند چه شرایط سختی روبرو هستند.نفتی ها امید دارند به لطف میزبانی و هواداران خود بتوانند سه امتیاز بازی را از آن خود کنند.در حال حاضر نفت تهران با شش امتیاز در رده چهاردهم و سپاهان با هفت امتیاز در رده دوازدهم قرار گرفته‌اند.
ذوب‌آهن - سایپا
علی دایی در بازی فردا در حالی به مصاف ذوب آهن شاگردان قلعه نوعی می رود که سه هفته است طمع برد را نچشیده است.هر چند که در بازی قبل برابر پارس جم تا دقیقه ۹۶ پیش بود که با پنالتی بازی به تساوی کشید.سایپا فعلا با ۱۱ امتیاز در رده ششم قرار گرفته است. ذوب‌آهن هم با ۱۰ امتیاز در تعقیب سایپا قرار دارد و می‌تواند با پیروزی در این دیدار جای این تیم را در جدول رده‌بندی بگیرد.
سایر دیدارهای هفته هشتم لیگ برتر فوتبال، پنج‌شنبه ششم مهر ماه برگزار می‌شود. در آن روز گسترش فولاد و تراکتورسازی، داربی تبریز را برگزار می‌کنند، سیاه جامگان در مشهد به مصاف پیکان می‌رود و پارس جنوبی جم صدرنشین، در بوشهر از پدیده میزبانی می‌کند.دیدار تیم‌های پرسپولیس و صنعت نفت آبادان هم به دلیل هم‌زمانی این هفته با دیدار آسیایی سرخ‌پوشان در زمان دیگری برگزار خواهد شد.

 
وحید صابری

نظر شما