شناسهٔ خبر: 21572246 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

تسنیم از هفته هشتم لیگ برتر فوتبال گزارش می‌دهد

ذوب‌آهن به دنبال پس گرفتن جایگاه خود از شاگردان دایی

R41346/P41362/S6,51/CT7

در یکی از دیدارهای هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ۲ تیم ذوب‌آهن اصفهان و سایپا تهران از ساعت ۱۸:۳۰ روز سه‌شنبه در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف هم می‌روند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از فردا با انجام 4 دیدار آغاز می‌شود تا تیم‌ها با استراحت 4 روزه پای به این هفته بگذارند.

در یکی از مهم‌ترین دیدارهای این هفته 2 تیم ذوب‌آهن اصفهان و سایپا تهران از ساعت 18:30 روز سه‌شنبه در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف هم می‌روند تا بار دیگر امیر قلعه‌نویی و علی دایی، سرمربیان با سابقه لیگ برتر جدال جذاب دیگری را مقابل یکدیگر برگزار کنند.

تیم فوتبال ذوب‌آهن در حالی پای به این رقابت می‌گذارد که از 7 دیدار گذشته خود 2 برد، 4 تساوی و 1 شکست کسب کرده و با کسب 10 امتیاز در رده هفتم جدول رده‌بندی قرار دارد تا کسب 3 امتیاز این دیدار برای رسیدن به رده‌های بالاتر جدول در دستور کار شاگردان قلعه‌نویی قرار گیرد.

سبزپوشان اصفهان در هفته گذشته رقابت‌های لیگ برتر در ورزشگاه آزادی تهران میزبان استقلال بودند که این دیدار با وجود موقعیت‌های گلزنی تیم ذوب‌آهن در نهایت با نتیجه یک بر یک به پایان رسید تا چهارمین تساوی فصل ذوبی‌ها در مقابل شاگردان علی منصوریان حاصل شود.

شاگردان قلعه‌نویی در دیدار مقابل استقلال، مانند اکثر دیدارهای خود در این فصل موقعیت‌های فراوان گلزنی را بر روی دروازه حریف خود ایجاد کردند تا حضور یک مهاجم شش دانگ در خط هجومی ذوب‌آهن بیش از پیش به چشم بخورد، البته کی‌روش سوارز برزیلی برای پر کردن این خلأ با نظر امیر قلعه‌نویی به جمع سبزپوشان اصفهانی پیوسته اما با نظر سازمان لیگ حق بازی در دیدارهای ذوب‌آهن را ندارد.

مرتضی تبریزی که با زدن 4 گل در دیدار مقابل استقلال خوزستان، خیال قلعه‌نویی را تا حدودی در امر گلزنی تیم ذوب‌آهن راحت کرد برای دیدار فردا نیز از انگیزه‌های فروانی برخوردار است تا گلزنی‌های خود را در ورزشگاه فولادشهر ادامه دهد و به تنهایی در صدر جدول رده‌بندی گلزنان قرار گیرد.

تیم فوتبال ذوب‌آهن با اختلاف یک امتیازی نسبت به شاگردان علی دایی در سایپا در رده هفتم جدول رده‌بندی قرار دارد و برای بازپس گرفتن جایگاه خود از این تیم تهرانی برای کسب 3 امتیاز این تلاش فراوانی را در دیدار فردا انجام می‌دهد.

در آن سوی میدان تیم سایپا تهران که لیگ هفدهم را با کسب 3 پیروزی از 4 دیدار ابتدایی خود آغاز کرد شروع امیدوارکننده‌ای را در این لیگ از خود به نمایش گذاشت اما در ادامه با 2 شکست و یک تساوی از 3 دیدار بعدی خود روند نزولی در پیش گرفته و همین امر کار را برای علی دایی در دیدار مقابل ذوب‌آهن سخت می‌کند.

تیم سایپا امیدوار است که با کسب پیروزی در این دیدار طلسم نبردن‌های خود را در هفته‌های گذشته بشکند تا با روحیه‌ای مضاعف پای به تعطیلات لیگ بگذارد و خود را برای دیدار با تیم تازه صعود کرده سپیدرود رشت آماده کند.

علی قلی‌زاده مهاجم 22 ساله تیم فوتبال سایپا یکی از ارکان اصلی این تیم در این فصل از رقابت‌ها محسوب می‌شود و با سرعت بسیار بالایی خود در اکثر حملات سایپا بر روی دروازه حریفان نقش بسزایی را ایجاد کرده است، این بازیکن در لیگ هفدهم 2 گل برای تیم سایپا به ثمر رسانده است.

چهره ویژه:

حمید بوحمدان هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن که در فصل گذشته رقابت‌ها شاگرد علی دایی در نفت تهران بوده است، قطعا برای این دیدار و بازی مقابل سرمربی سابق خود از انگیزه‌های فروانی برخوردار است و تمام تلاش خود را برای موفقیت ذوب‌آهن انجام می‌دهد.

ترکیب احتمالی:

ذوب‌آهن: رشید مظاهری، وحید محمدزاده، محمد نژادمهدی، دانیال اسماعیلی‌فر، محمد ستاری، حمید بوحمدان، مهدی مهدی‌پور، اسماعیل شریفات، احسان پهلوان، سید محمدرضا حسینی و مرتضی تبریزی

سایپا: محمدرضا اخباری، محمد دانشگر، محمدحسین کنعانی‌زادگان، دانیال ماهینی، رضا علیاری، روزبه شاه‌علی‌دوست، حامد شیری، آرش رضاوند، علی قلی‌زاده، مهدی ترابی و محمد عباس‌زاده

برنامه هفته هشتم لیگ برتر:   

ﺳﻪشنبه 4 مهر 1396

سپیدرود رشت - استقلال 16:15

فولاد - استقلال خوزستان 17:30

نفت تهران - سپاهان 17:45

ذوب‌آهن – سایپا 18:30

پنجشنبه 6 مهر 1396

گسترش فولاد - تراکتورسازی 16:00

سیاه‌جامگان – پیکان 16:45

پارس جنوبی جم – پدیده  18:30

پرسپولیس  - صنعت نفت آبادان (نامعلوم)

انتهای پیام/  

 

نظر شما