شناسهٔ خبر: 21570180 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی قم خبر داد

برگزاری اردوی دانشجویان جدیدالورود/استقبال از دانشجویان با قرآن کریم

خبرگزاری شبستان: مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی قم از برگزاری اردوی دانشجویان جدیدالورود در مهرماه سال جاری خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، حجت الاسلام سید محمد طاهری با اشاره به ثبت نام دانشجویان جدیدالورود دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: دانشجویان همزمان با ثبت نام، به کارشناسان نهاد مراجعه کرده و فعالیت های فرهنگی و هنری نیز برای آنها تشریح می شود.

وی گفت: در ابتدای حضور، یک جلد کلام الله مجید به آنها اهدا شده و توصیه های قرآنی و اهمیت توجه ویژه دانشجویان به مباحث قرآنی بیان خواهد شد.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی قم بیان داشت: همچنین در قالب جزوه ای جاذبه های فرهنگی و معنوی قم تهیه شده که به دانشجویان اهدا می شود تا دانشجویان جدیدالورود با اماکن فرهنگی و مذهبی و همچنین کتابخانه های استان آشنا شوند.

حجت الاسلام طاهری از برگزاری اردوی دانشجویان جدید الورود خبر داد و گفت: این اردو در روزهای یازدهم تا چهاردهم مهرماه سال جاری و با همکاری معاونت دانشجویی برگزار می شود که در آن مباحثی از جمله ایجاد انگیزه، هویت شناسی، شیوه علم آموزی، مدیریت زمان و... آموزش داده می شود.

وی عنوان داشت: همچنین در این اردو مقررات و قوانین آموزشی و انضباطی و مدیریت رفاه دانشجویان ارائه خواهد شد، از سوی دیگر برنامه های فرهنگی،ورزشی و معنوی نیز ویژه دانشجویان برگزار می شود.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: هدف از برگزاری این اردو ایجاد انس و الفت میان مسئولان دانشگاه و دانشکده ها با دانشجویان است تا بتوانند در طول سال تحصیلی با موفقیت گام بردارند.

نظر شما