شناسهٔ خبر: 21569766 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ایران آنلاین | لینک خبر

دی کاپریو در شرکت MindMaze سرمایه‌گذاری کرد+ تصاویر

یک استارت‌آپ سوئیسی فعال در زمینه طراحی و توسعه رابط‌های بین انسان و کامپیوتربه نام MindMaze، تازگی سرمایه جدیدی از طرف لئانوردو دی‌کاپریو، بازیگر مشهور و عضو جدید هیات مدیره این شرکت دریافت کرده است.

صاحب‌خبر -

ایران آنلاین /  این سرمایه گذاری، به عنوان بخشی از دور جدید جذب سرمایه این شرکت صورت پذیرفته و مبلغ آن هنوز اعلام نشده است.

شرکت MindMaze در سال 2012 با هدف کشف راه‌های جدید برای ضبط فعالیت‌های مغزی و تمرکز به روی برنامه‌های پزشکی مانند توانبخشی بعد از سکته، تاسیس شد.این شرکت اخیرا توسعه بیشتر پیدا کرد و و با ثبت حالات مختلف چهره از طریق تکنولوژی‌های واقعیت مجازی و واقعیت افزوده، موفق شد از تکنولوژی خود در قسمت‌های دیگر مانند بخش سرگرمی نیز بهره ببرد.

دی کاپریو در بیانیه‌ای اعلام کرد:"تکنولوژی MindMaze همین حالا نیز زندگی بسیاری از مردم را متحول کرده است که قطعا ادامه دار خواهد بود. تکنولوژی MindMaze، پتانسیل‌ها و امکاناتی در حیطه سرگرمی و رسانه‌ها دارد که قرار است در آینده ارائه شود که بسیار هیجان انگیز هستند."


اوایل سال جاری، MindMaze محصولی به نام "ماسک" معرفی کرد. این محصول واقعیت مجازی، مجهز به سنسورهایی است که می‌تواند سیگنال‌ها را از روی  حالات مختلف صورت فرد دریافت کند. این شرکت ادعا می‌کند تکنولوژی مورد استفاده در این محصول قادر است احساسات و حالات چهره را حتی قبل از ایکه به صورت کامل به روی صورت نقش ببندند، شناسایی کند.

Tej Tadi، موسس و مدیر عامل شرکت MindMaze عنوان کرده که این شرکت با استودیوهای هالیوودی، شرکت‌های سازنده بازی‌های ویدیویی و کمپانی‌های سازنده های سخت افزار در حال مذاکره برای اعطای حق استفاده از تکنولوژی مایندمیز است. نتایج این مذاکرات می‌تواند مرحله نوینی در صنعت ثبت تصویر آغاز کند.

مایند میز تا کنون 108 میلیون دلار سرمایه جذب کرده است./ آی تی ایران

 

نظر شما