شناسهٔ خبر: 21566126 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

حسینیه خبرگزاری دانشجو/ مهمان چهارم

وقتی صداپیشه «جناب خان» مداحی می‌کند/ مداح موردعلاقه محمد بحرانی کیست؟

به مناسبت آغاز ایام عزای حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) حسینیه مجازی خبرگزاری دانشجو هر روز میزبان یک چهره است و به انتخاب آن بزرگواران یک نوحه را در اختیار مخاطبان خود قرار می‌دهد.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری دانشجو؛ به مناسبت آغاز ایام عزای سید و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) حسینیه مجازی خبرگزاری دانشجو ضمن تسلیت به پیشگاه امام زمان و شیعیان آن حضرت هر روز میزبان یکی از شخصیت‌های فرهنگی هنری است و به انتخاب آن بزرگواران یک نوحه را در اختیار مخاطبان خود قرار می‌دهد.


در چهارمین روز از محرم الحرام سال ۱۳۹۶ میزبان «محمد بحرانی» عروسک گردان تلویزیونی و صداپیشه عروسک جناب خان هستیم.

بحرانی که در برنامه «خندوانه» نیز کارکتر آبادانی جناب خان را خلق کرده بود این بار هم با وجود اصالت شیرازی خودش به مردم مناطق جنوبی عرض ارادت کرد.
 
صداپیشه جناب خان برای مان از خاطرات کودکی اش و «بخشو» که مداح قدیمی بوشهر است گفت. به اعتقاد او نوای عزاداری های جنوبی مثل یک شعر زیباست و به همه پیشنهاد می کنند یک بار هم شده این عزاداری های ویژه را ببینند یا بشنوند.
 
mp4
<div id="video-display-embed-code" ><script type="text/JavaScript" src="/fa/news/play/embed//65066?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما